مدیر آموزش و پرورش کاشمر خواستار آسیب شناسی اردوهای راهیان نور شد

 مدیر آموزش و پرورش کاشمر خواستار آسیب شناسی اردوهای راهیان نور، رفع نقایص و افزایش کیفی این اردو ها شد.


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرج سعادتمند روز پنجشنبه در اولین جلسه ستاد بسیج دانش آموزی شهرستان کاشمر، اردوهای راهیان نور را بستر انسان سازی دانست و گفت: این اردوها پلی است از گذشته به حال و توانسته طی چندین سال گذشته ارتباط خوبی بین نسل جدید و حماسه آفرینان این مرز و بوم برقرار نماید.

وی افزود: با تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می توانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مقابله نماییم چرا که فرهنگ دفاع مقدس باعث ایجاد روحیه ایثارگری، فداکاری، صمیمیت و یکدلی می شود.

سعادتمند گفت: یکی از راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، توجه به اهمیت و برنامه ریزی برای کاروان راهیان نور است که باید در این زمینه با نهایت ظرافت و دقت برنامه های لازم طراحی شود تا بتوان آثار و خاطرات دفاع مقدس را در اذهان زنده نمود.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر افزود: استفاده از ظرفیت های موجود و ایجاد ظرفیت های جدید از اهداف و برنامه های آموزش و پرورش این شهرستان است.

وی گفت: امسال 360 نفر از دانش آموزان با اولویت پایه دوم دوره متوسطه دوم شهرستان کاشمر در قالب کاروان راهیان نور با هشت دستگاه اتوبوس از 21 آبان ماه به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *