بخشدار مرکزی با حفظ سمت سرپرست معونت سیاسی فرمانداری شد

به ه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مهدی فروزان در حکمی محمدرضا دهباشی بخشدار مرکزی این شهرستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی امنیتی فرمانداری منصوب کرد تا از این پس دو حوزه معاونت سیاسی و معاونت عمرانی فرمانداری کاشمر به صورت سرپرستی اداره شود.

در حکم فرماندار کاشمر آمده است: احتراما نظر به تعهد وتجربه جنابعالی به سبب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت بعنوان سرپرست حوزه معاونت سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان کاشمر منصوب می‌نمایم.

در ادامه آمده است: امید است با نصب‌العین قراردادن دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات نسبت به انجام امور محوله و تشکیل جلسات مرتبط با حوزه کاری اقدام لازم به عمل آورید

این گزارش حاکی است سید علیرضا نبوی ثالث که از هفت سال قبل به عنوان نخستین معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر منصوب شده بود در اول مهرماه امسال پس از 31 سال خدمت بازنشسته شده بود.

پیش از این نیز با انتقال مسعود یاوری معاون پیشین عمرانی فرمانداری کاشمر به فرمانداری قوچان، در حال حاضر معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری توسط سید مهدی عصمتی مقدم به عنوان سرپرست اداره می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *