مجازات شلاق در ملاء عام دو محکوم در کاشمر اجرا شد

سرهنگ ابوالقاسم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با بیان اینکه صبح امروز حکم شلاق هر دو محکوم به اتهام «مصرف مواد مخدر از نوع شیشه و ایجاد مزاحمت برای اهالی محل» با حضور مردم این شهرستان در ملاء‌ عام اجرا شد، افزود: هر کدام از این افراد به 74 ضربه شلاق محکوم شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به اینکه این حکم در میدان نیازمند که از مناطق جرم خیز است، اجرا شد، بیان کرد: مجرمان به ۵74 ضربه شلاق تعزیری و پرداخت 10 میلیون ریال جزای نقدی و تحمل 74 ضربه شلاق در ملا عام از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب محکوم شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه این افراد سابقه دار هستند، گفت: حکم شلاق این افراد به نام « ح- ا » و «ح- م »  صبح امروز در همان محلی که اقدام به جرم می‌کردند اجرا شد.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از نیازهای ضروری در هر جامعه‌ای بوده و بدون امنیت دیگر شاخصه‌ها مفهومی نخواهند داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت پایدار در سطح جامعه با اقتدار تمام با هرگونه برهم زنندگان نظم عمومی، هنجارشکنان و قاچاقچیان برخورد می کند.

باقری خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه قاچاقچیان به دلیل موقعیت جغرافیایی کاشمر مسیر این شهرستان را برای تردد انتخاب می‌کنند اما در این شهرستان هیچ حاشیه امنی برای آنها وجود ندارند.

در حاشیه اجرای این حکم مردم نیز از نیروی انتظامی و دادگاه عمومی شهرستان کاشمر به واسطه صدور و اجرای احکام قضایی صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و خواستار برخورد شدید دستگاه قضا با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و کسانی که مخل امنیت و آرامش مردم هستند شدند و حمایت خود را نیز اعلام داشتند

اجرای حکم پس از قرائت متن حکم صادره از سوی دادگاه شهرستان کاشمر در محل انجام شد.

2 پاسخ

  1. ممنون جناب سرهنگ باقری بخاطر حکم بجا .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *