کمیته ویژه اقتصادی در شورای شهر کاشمر شکل گرفت‌

عضو شورای شهر کاشمر گفت: برای نخستین بار کمیته ویژه اقتصادی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شکل گرفته تا طرح‌های سرمایه گذاری شهری و طرح‌های مطالعاتی آن و نیز میزان سود قابل پیش بینی این طرح‌ها معرفی و اعلام شوند.

به گزارش شهریران، احمد غزنوی عضو شورای شهر کاشمر اظهار کرد: از بودجه 23 میلیارد تومانی شهرداری کاشمر در سال جاری تا پایان شهریور ماه حدود هفت میلیارد و 300 میلیون تومان محقق شده که بیش از سه میلیارد تومان صرف هزینه‌های عمرانی و بیش از 4 میلیارد تومان صرف هزینه‌های جاری شهرداری شده است.

غزنوی افزود: بودجه شهرداری کاشمر در حقیقت باید چهل تا پنجاه میلیارد تومان باشد یعنی در حقیقت هم اکنون نیمی از آنچه باید در کاشمر هزینه شود هزینه می‌شود لذا همه باید تلاش کنیم که سطح درآمد شهرداری افزایش یابد.

وی بر نقش شورای شهر کاشمر در برنامه ریزی برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری تأکید کرد و اظهار کرد: اعضای شورای شهر به جای اینکه به دنبال برنامه‌های کوتاه مدت و روزمره‌ای باشند که ممکن است در برخی مواقع حتی در شأن اعضا هم نباشد باید به دنبال برنامه‌ها و طرح هایی باشند که جهش‌ها و تغییرات شگرفی را در شهر کاشمر ایجاد کند و گرنه اگر همین طور آرام آرام بخواهیم پیش برویم تا 50 سال دیگر هم به آنچه که باید برسیم نمی رسیم.

عضو شورای شهر کاشمر خاطرنشان کرد: امسال با ایجاد روابط مناسب کار بسیار خوبی از نظر مالی در شهرداری انجام شد به گونه‌ای که از محل اعتبارات ماده 180 که در اختیار نماینده مجلس است یک میلیارد و 700 میلیون تومان به شهرداری اختصاص یافت ضمن اینکه 300 میلیون تومان از محل حوادث غیرمترقبه و 650 میلیون تومان هم از محل تبصره ها به شهرداری کاشمر اختصاص یافت.

غزنوی ادامه داد: اگر بودجه امسال شهرداری کاشمر محقق شود باید سال آینده 20 میلیارد تومان به این بودجه افزوده شود که برای تحقق این هدف لازم است همه تلاش کنند تا منابع درآمدی پایدار ایجاد شود و در این راستا مهمترین بخشی که باید مورد توجه قرار گیرد مشارکت ‌های مردمی در طرح های اولویت دار است.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار کمیته ویژه اقتصادی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شکل گرفته تا طرح‌های سرمایه گذاری شهری و طرح‌های مطالعاتی آن و نیز میزان سود قابل پیش بینی این طرح‌ها معرفی و اعلام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *