مرگ راکب موتورسیکلت در جاده کاشمر به سه راهی شادمهر

علیرضا اسدالله‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشمر از مرگ راکب موتورسیکلت در تصادف جاده کاشمر به سه راهی شادمهر خبر داد و اظهار داشت: این حادثه رانندگی ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس که از سمت مشهد به کاشمر در حال عبور بود با یک دستگاه موتورسیکلت اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه خودروی سواری پژو به دلیل سرعت زیاد با وجود اینکه حدود 100 متر خط ترمز از خود به جای گذاشته اما باز هم با موتورسیکلت به شدت برخورد داشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل وقوع حادثه یک منطقه مسکونی بوده است راننده پژو پارس به دلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه 50 درصد و راکب موتورسیکلت نیز به دلیل رعایت نکردن حق تقدم در گردش به چپ 50 درصد مقصر شناخته شدند.

فرمانده پلیس راه کاشمر با اشاره به اینکه این تصادف در خروجی شهر کاشمر و در ابتدای جاده رخ داده و به دلیل تغییر و تحولاتی که اداره راه و شهرسازی با شهرداری کاشمر انجام داده‌اند، تکلیف پلیس راه و راهنمایی و رانندگی مشخص نیست، تصریح کرد: با وجود اینکه راه و شهرسازی کاشمر قسمتی از جاده را تحویل شهرداری کاشمر داده و تابلوی حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی هم نصب شده است، اما متأسفانه راهنمایی و رانندگی کاشمر مدعی است که حوزه استحفاظی شهر همچون گذشته و تا محدوده پل ورودی شهر است.

وی با بیان اینکه وقوع چنین تصادفاتی در محدوده اختلافی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی سبب معطلی و سرگردانی مردم می‌شود، یادآور شد: از متولیان مربوطه انتظار داریم هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین این محدوده اقدام کنند.

اسدالله‌زاده افزود: بر اساس قانون از نقطه‌ای که تابلوی اداره راه و شهرسازی مبنی بر آغاز حوزه استحفاظی نصب می‌شود، محدوده فعالیت پلیس راه آغاز می‌شود

یک پاسخ

  1. یکی به فکر استاندار شدن جاده ها باشد حوزه استحفاظی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی چیزبی معنی است واقعا برای این مردم متاسفیم که جانشان از جاده هم بی ارزشتر شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *