بروز حوادث دلخراش و ناگوار در جاده کاشمر به شادمهر

سیدحسین حسینی صبح امروز در شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر کاشمر اظهار داشت: ظهر روز شنبه هفته جاری حادثه دلخراشی در ابتدای این جاده به وقوع پیوست که برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک موتورسیکلت سبب کشته شدن راکب موتورسیکلت شد.
سایت بهترین خبر
بروز حوادث دلخراش و ناگوار در جاده کاشمر به شادمهر
وی با بیان این که آمار بروز حوادث دلخراش و ناگوار در جاده کاشمر به شادمهر همچنان در حال افزایش است از مسئولان و متولیان خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند تا خانواده‌های بیشتری داغدار عزیزانشان در تصادفات این جاده نشوند.
رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با تأکید بر این که جاده کاشمر به شادمهر اصلی‌ترین محور تردد مردم شهرستان های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن به مشهد است و با توجه به زیارتی بودن شهرستان نیز همه ساله بیش از ۳ میلیون زائر و مسافر از این محور تردد می کنند، خاطرنشان کرد: به اندازه کافی در سال‌های اخیر در این جاده قربانی دادیم؛ لذا انتظار داریم مسئولان مربوطه آستین همت بالا بزنند و در جهت تعریض جاده اقدام اساسی انجام دهند.
وی همچنین با اشاره به وجود اختلاف در حوزه استحفاظی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی کاشمر تصریح کرد: این اختلاف سبب معطلی و سرگردانی مردم و به وجود آمدن ترافیک در زمان بروز تصادفات شده است؛ به همین جهت با توجه به اعلام آمادگی مالکان دو طرف جاده مبنی بر واگذاری زمین مورد نیاز برای تعریض جاده ورودی شهر، شهرداری نسبت به پیگیری، انجام مذاکره و توافق با مالکان و نیز تعریض جاده هر چه سریع‌تر اقدام کند تا اتفاقات ناگوار در محدوده شهر به حداقل برسد.

6 پاسخ

  1. پیشنهاد می نمایم فعلا از فلکه شهربانی تا محل استقرار پلیس قبل از شهرک صنعتی بعلت وجود باغات چنانچه دو طرفه میسر نباشد در طول مسیر از نور کافی استفاده تا رانندگان خودروها دید بیشتری داشته و موتورهای خاموش یا بانور کم قابل رویت باشد ضمن اینکه تابلو سرعت مناطق روستایی با حداقل سرعت نصب و همچنین کنترل نامحسوس با خودرو پلیس یا نصب دوربین در مسیر صورت پذیرد. که البته دو بانده کردن این مسیر نیز می تواند مشکل را حل نماید .

  2. این جاده چقدر باید قربانی بدهد وچند نفر دیکر باید کشته شوند تا مسئولان به فکر بیفتند چرا فکری به حال باغداران وکشاورزان مظلوم وزحمتکش نمیکنید چند خانواده دیگر باید داغدارشوند وعزیزانشان را از دست بدهند

  3. من پیشنهاد میکنم فعلا یه سفر اعضای شورا برن دبی تا سرفرصت به جاده بپردازیم . !!

  4. به نظر من 80% این سوانح مربوط به بی فرهنگی مردم می باشد که هیچکس جرات گفتن آن را ندارد

  5. اقای بافرهنگ توبه فکر فرهنگ خودت باش که 195هزارنفروبی فرهنگ نخونی

  6. اعضای محترم شورای شهرسفردبی خوش گذشت…………به قول دوستمون حالا به جاده فکرکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *