کاشمر در تحقق تعهد اشتغال رتبه نخست استان را کسب کرد

ایرنا – فرماندار کاشمر گفت: با تحقق 120 درصدی تعهد اشتغال این شهرستان تا پایان دی ماه امسال کاشمر در این زمینه رتبه نخست را در استان خراسان رضوی کسب کرد.
کاشمر در تحقق تعهد اشتغال رتبه نخست استان را کسب کرد
فرمانداری کاشمر روز چهارشنبه به نقل از ‘مهدی فروزان’ گزارش داد: تعهد اشتغال امسال این شهرستان که باید در سامانه رصد ثبت می شد 953 نفر بوده اما با تلاش همه دستگاههای اجرایی و دبیر کارگروه اشتغال کاشمر تا پایان دی ماه هزار و 147 نفر ثبت سامانه شد بر این اساس که 120 درصد تعهد محقق شده است .

وی گفت: همچنین تعهد امسال جهت صدور مجوز مشاغل خانگی در شهرستان کاشمر تعداد 254 مجوز بوده که تا پایان دی ماه 233 مورد آن صادر شده و به میزان 92 درصد تحقق یافته است.

فرماندار کاشمر اظهارداشت: اعتبار شهرستان در بخش مشاغل خانگی هشت میلیارد و500 میلیون ریال بوده که با تلاش دستگاهای اجرایی تعداد 165 طرح با اعتبار شش میلیارد و500 میلیون ریال توسط به بانکهای عامل معرفی شد.

وی افزود: در این چارچوب ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، صندوق مهر رضا و اداره فنی حرفه ای به ترتیب با ارائه بیشترین طرحهای ارسالی بهترین رتبه ها را در معرفی طرحها به بانکهای عامل داشته اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *