کاشمر نیازمند احداث 100 مدرسه و 72 باب نمازخانه

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 14 پروژه خیر ساز در این شهرستان گفت: در حال حاضر نیازمند احداث 100 مدرسه و 72 باب نمازخانه در سطح مدارس شهرستان هستیم.
خبرگزاری فارس: نیازمند احداث 100 مدرسه و 72 باب نمازخانه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، ایرج سعادتمند ظهر امروز در همایش تکریم خیران مدرسه‌ساز کاشمر با عنوان دست‌های مهربانی در مجتمع فرهنگی هنری سرو این شهر اظهار داشت: با راه‌اندازی دفتر مجمع خیران مدرسه‌ساز کاشمر عملیات اجرایی 14 پروژه عمرانی در مدت یک سال گذشته به همت خیران آغاز شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات خیران مدرسه‌ساز در شهرستان گفت: تاکنون بیش از 98 درصد از اطلاعات خیران کاشمر جمع‌آوری شده و بانک اطلاعات خیران کاشمر در حال تکمیل شدن است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات انجام شده در حوزه خیران مدرسه‌ساز خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته 570 نفر از همکاران فرهنگی مبالغ خوبی در راستای خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس کمک کردند.

وی با اشاره به وجود 75 باب مدرسه تخریبی و نیاز شهرستان به 24 باب مدرسه جدید یادآور شد: متأسفانه در پروژه مسکن مهر به ساخت فضاهای آموزشی توجهی نشده و هیچ گونه فضای آموزشی در نظر گرفته نشده و این امر منجر به چالشی بزرگ برای مجموعه شده است.

سعادتمند با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند تأمین کننده نیازها و امکانات مورد نیاز در مدارس باشد، افزود: هم‌اکنون در سطح مدارس شهرستان علاوه بر کمبود 72 باب نمازخانه با کمبود 750 سیستم رایانه و دیتا برای هوشمندسازی و بخشی از لوازم آزمایشگاهی مواجه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه با همراهی و کمک‌های خیران برنامه‌ریزی‌ها در زمینه تأمین بخشی از تجهیزات مورد نیاز در مدارس انجام شده است، تأکید کرد: تصمیم گرفته‌ایم هر دو هفته یک نمازخانه و در هر هفته یک کلاس احداث و دو کلاس را به سیستم رایانه و دیتا مجهز کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *