با تمام مشکلات موجود، چراغ نمایش در کاشمر همیشه روشن است.

حسین نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)– منطقه خراسان، با بیان این که شهرستان کاشمر رتبه خوبی را در سطح استان به لحاظ آثار تولیدی و اجرای نمایش دارد، بیان کرد: متاسفانه اعتبارات حوزه تئاتر راضی‌کننده نیست.

وی با بیان این که فرآینده تولید تئاتر به شدت هزینه‌بر است و کمک‌های ما کفاف هزینه‌های تولید را نمی‌دهد، افزود: حوزه تئاتر نیاز به کمک بیش‌تری دارد و باید بیش‌تر به این هنر اهمیت داده شود.

نوری افزود: بودجه‌ای که به ما اختصاص می‌یابد به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای ما نیست و در حوزه اعتبارات نیازمند نگاه بهتری هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر تمامی بخش‌های مجموعه ما است تا در حوزه نمایش اتفاقات خوبی بیفتد زیرا نمایش زنده‌تر از سال‌های قبل است.

نوری با بیان این که مهمترین مشکل و معضل ما در شهرستان آموزش است، تاکید کرد: برنامه‌ریزی می‌کنیم تغییراتی در حوزه برنامه‌ریزی انجام شود.

وی با تأکید بر این که آموزش تولید و اجرا باید در کنار هم باشند، گفت: هدفمان این است که آموزش دهیم تا سپس منجر به تولید اثر و اجرا شود.

نوری با اشاره به این که کاشمر جایگاه خوبی در حوزه اجرای نمایش دارد و حوزه نمایش زنده است، تشریح کرد: باید به آن بیشتر توجه شود هرچند چراغ نمایش در کاشمر همیشه روشن است.

وی با بیان این که بعضی شهرستان‌ها نماینده برای استان ندارد اما بعضی شهرستان‌ها همانند کاشمرفعال هستند، اظهار کرد: نمایش هنری مردمی است اما به لحاظ کمیت و کیفیت تفاوت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *