افزایش آمار شکایات از متخصصان زنان و زایمان در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، علیرضا ناصری ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی کاشمر اظهار کرد: اگر چه آماری از وضعیت مرگ و میر نوزادان و مادران باردار نداریم، اما آمار مراجعه و شکایت در حوزه زنان و زایمان و نوزادان رو به افزایش است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت برکات زیادی برای مردم به همراه داشته است، یادآور شد: در حالی که کاهش آمار سزارین یکی از اهداف این طرح است باید تلاش شود زمینه خدمات‌دهی نیز ارتقا یابد و شاهد مشکلاتی در این حوزه نباشیم.

رئیس نظام پزشکی کاشمر با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله‌های عفونی از مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری، جداول مربوط به ضرایب و نحوه محاسبه آن توسط نظام پزشکی تدوین و در اختیار شهرداری قرار گرفته است و به زودی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسات متعدد با شهرداری کاشمر بحث تابلوهای پزشکان در حاشیه خیابان اصلی شهر مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد بهسازی و زیباسازی آن نیز مطرح شد، یادآور شد: متأسفانه در این حوزه با شهرداری و شورای اسلامی شهر اختلاف نظر داریم چرا که ما معتقدیم تابلوهای پزشکان به منزله تابلوی راهنماست اما شهرداری معتقد است که تابلوی پزشکان به عنوان سد معبر باید جمع‌آوری شود.

ناصری تأکید کرد: اگر قرار باشد تابلوی پزشکان به عنوان سد معبر جمع‌آوری شود باید مجموعه شهرداری و شورای شهر نیز در ارتباط با سایر سد معبرها و نازیبایی‌هایی که در سطح شهر ایجاد شده توجه ویژه داشته باشد.
محبوب ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *