برخورد برخی از پرسنل شهرداری کاشمر در شأن شورا و شهرداری نیست

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با انتقاد از عملکرد برخی نیروهای شهرداری با مردم گفت: برخی از برخوردهایی که توسط پرسنل شهرداری کاشمر انجام می‌شود به هیچ عنوان در شأن شورا و شهرداری نیست.
خبرگزاری فارس: برخورد برخی از پرسنل شهرداری کاشمر در شأن شورا و شهرداری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام میثم خزاعی صبح امروز در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار کرد: متأسفانه در روزهای اخیر برخورد فیزیکی و نامناسب نیروهای اجرایی شهرداری در بلوار شفا با یکی از شهروندان منجر به اعتراض و گلایه همشهریان شده است.

وی با تأکید بر اینکه برخوردهایی که توسط پرسنل شهرداری با مردم در سطح شهر می‌شود نه تنها در شأن شورا و شهرداری نیست بلکه منجر به نارضایتی و گلایه شهروندان نیز می‌شود، گفت: برخورد فیزیکی یکی از عوامل اجرایی شهرداری در داخل منزل مسکونی واقع در بلوار شفا انجام شده و از آن نیز تصویربرداری شده و باید تدبیری اندیشیده شود که دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تأثیر آن بر کاهش قدرت خرید مردم خاطرنشان کرد: برخی مسئولان زمانی که در اجتماع مردم در سطح روستاها صحبت می‌کنند و مردم مشکلات و دغدغه‌های روستای خود را مطرح می‌کنند متأسفانه این موارد را به تحریم‌ها مرتبط می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارائه برخی خدمات در حوزه شهری از جمله حقوق اولیه شهروندان است و هیچ ربطی هم به موضوع تحریم ندارد، گفت: بحث تحریم‌ها مربوط به امسال و پارسال نیست بلکه ایران سرافراز پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با تحریم‌های ظالمانه‌ای روبه‌رو بوده و مسئله جدیدی نیست و همواره تمامی دولت‌ها با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *