عدم اطلاع‌رسانی بزرگترین معضل در حوزه ورزش کاشمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در دیدار با رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و جمعی از مسئولان فوتبال کاشمر اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم کاشمر از مسابقات مختلف ورزشی می‌طلبد که مسئولان مربوطه در حوزه ورزش با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع شرایط را برای حضور و تماشای مسابقات ورزشی برای علاقه‌مندان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه فوتبال و فوتسال از جمله ورزش‌های پرطرفدار به لحاظ ورزشکار و تماشاچی در سطح شهرستان است، گفت: اعتقادمان بر این است که اگر می‌خواهیم جامعه پویا و شاداب داشته باشیم باید در امر ورزش سرمایه‌گذاری کنیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه برگزاری یک همایش پیاده‌روی خانوادگی در تغییر روحیه شهروندان بسیار مشهود است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در جامعه ناهنجاری اجتماعی نداشته باشیم باید به تقویت حوزه ورزش و فراهم کردن زیرساخت‌ها و نیز فرهنگ‌سازی در این زمینه بپردازیم.

وی با ابراز تأسف از افزایش تشکیل پرونده‌های خشونت و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه یادآور شد: با فراهم شدن فضاهای ورزشی به راحتی می‌توانیم میزان خشونت‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش ‌دهیم.

فروزان با بیان اینکه در راستای فراهم کردن فضای مناسب برای فعالیت بانوان فوتبالیست کاشمری با هماهنگی انجام شده زمین چمن تأمین اجتماعی به این مهم اختصاص یافته است، تصریح کرد: با توجه به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به فوتسال و به دلیل نبود سالن ورزشی استاندارد دارای سکوی تماشاچی در سطح شهرستان، امسال مبلغ 100 میلیون تومان به منظور احداث سکو در سالن ورزشی انقلاب کاشمر تخصیص یافته است.

وی فراهم بودن امکانات و زیر ساخت‌ها در روستاها را مانع از مهاجرت روستائیان به شهر دانست و گفت: در حال حاضر در عمده روستاهای سطح شهرستان فضاهای ورزشی به صورت زمین روباز و یا سالن ورزشی احداث و یا در دست ساخت است که امیدواریم با فراهم شدن زمینه، تمامی روستاها از این امکانات برخوردار شوند.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه سالن‌های ورزشی در روستاهای قوژد، فدافن و فرح‌آباد نیمه کاره مانده است، اظهار کرد: از مجموعه ورزش استان و شهرستان انتظار داریم با اختصاص اعتبار لازم زمینه را برای تکمیل این مجموعه‌ها فراهم کنند تا جوانان و نوجوانان این روستاها بتوانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *