اعضای هیئت رئیسه شورای شهر کاشمر ابقا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، صبح امروز در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر که با حضور هشت عضو و غیبت یک عضو برگزار شد، برای سومین سال انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد که اعضای هیئت رئیسه شورای شهر کاشمر برای سومین سال و بدون تغییر ابقا شدند.

در این دوره از انتخابات برای هر پست یک کاندیدا اعلام آمادگی کرده بود که پس از انجام رأی‌گیری سید حسین حسینی با هفت رأی در سمت رئیس شورای اسلامی شهر برای سومین سال ابقا شد، همچنین بر این اساس سعید چیتی به عنوان نایب رئیسی، هادی مازنی به عنوان خزانه‌دار و محمد خباززاده به عنوان منشی برای سومین سال فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشمر انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر پس از پایان رأی‌گیری و مشخص شدن نتیجه انتخابات، از اعتماد مجدد همکارانش به هیئت رئیسه دوره‌های قبل تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تصویب مصوبات و ارائه برنامه‌ها و راهکارها خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به شهروندان در مجموعه مدیریت شهری ارائه دهیم.

سیدحسین حسینی با بیان اینکه مجموعه شورای شهر کاشمر همواره در راستای فعالیت‌ها و برنامه‌ها از نظرات و پیشنهادها استقبال می‌کند، خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه نیز برای سومین سال فعالیت در شورای چهارم همچون گذشته دست یاری خود را به سوی تمامی اعضا دراز می‌کند و از آنها تقاضای همکاری و مساعدت در راستای اجرای مطلوب وظایف دارد.

گزارش فارس حاکی است احمد غزنوی که عهده‌دار مسئولیت کمیسیون برنامه و بودجه و ورزش شورای شهر کاشمر است در این جلسه غایب بود و انتخابات هیئت رئیسه در حالی با حضور هشت عضو شورای شهر برگزار شد که در پایان پس از شمارش آراء مشخص شد که رئیس، نایب رئیس و خزانه دار هر کدام با هفت رأی و منشی شورا با شش رأی برای مدت یک سال دیگر انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *