نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در کاشمر افتتاح شد

به‌همت بسیج دانش آموزی سپاه کاشمر و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر، دومین نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی در محل نگارخانه ارشاد این شهرستان شروع به‌کار کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد روحانی، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کاشمر و مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی که حتی در لوازم‌التحریر مدارس نیز رخنه کرده است و از طرفی اهمیت دادن به تولیدات ملی، جبهه فرهنگی انقلابی اسلامی به همت چندین شرکت ایرانی اقدام به تولید محصولات ایرانی و اسلامی با کیفیت بسیار بالا کرده است.
وی تصریح کرد: در هر شهرستان نیز سعی شده است، برای طرح پشت و روی دفاتر و کیف مدارس از عکس‌های مشاهیر و شهدای همان منطقه استفاده شود که در شهرستان کاشمر نیز از عکس‌های شهید مدرس و تعدادی از سرداران شهید استفاده شده ضمن اینکه علاوه بر طرح‌های منطقه‌ای از شخصیت‌های ملی و اسلامی و فیلم‌هایی همچون مختار و انیمیشن‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کاشمر افزود: امسال نسبت به سال گذشته این محصولات از لحاظ کیفیت و کمیت رشد قابل توجهی داشته و در این زمینه 10 برند برتر داریم که از این تعداد 4 شرکت تولیدات بسیار عالی دارند.
روحانی خاطر نشان کرد: این محصولات علاوه بر تولید مناسب و با کیفیت، با روش‌های جدید و جذاب کار فرهنگی و اسلامی انجام داده، به عنوان مثال جلدهای دفاتر آنها هوشمند بوده و با نصب نرم‌افزار اندروید قاصدک روی گوشی موبایل و نگه داشتن عکس روی جلد دفتر روبروی دوربین موبایل، شخصیت‌ها در داخل گوشی به حرکت و سخن در می‌آیند و این برای دانش‌آموزان بسیار جذاب است، زیرا در این انیمیشن‌ها سبک زندگی ایرانی و اسلامی تبلیغ می‌شود.
وی بیان کرد: در سال گذشته مردم شهرستان کاشمر استقبال خوبی از نمایشگاه داشتند و در حدود 50 هزار نوشت افزار ایرانی اسلامی توزیع شد و امسال نیز به دیگر فروشندگان لوازم التحریر سطح شهرستان اعلام شده که در صورت تمایل، نوشت افزارهای ایرانی و اسلامی با تخفیف ویژه در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا در این زمینه همکاری مناسبی در سطح شهرستان صورت گیرد.
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کاشمر تأکید کرد: در این نمایشگاه به مدت 15 روز انواع لوازم تحریر ایرانی و اسلامی و محصولات فرهنگی و مذهبی با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *