پیکر مطهر یکی از جانباختگان حادثه منا فردا چهارشنبه در کاشمر تشییع می شود

پ
پیکر مطهر حاج محمد حکمتی از زائرین بیت الحرام که در حادثه منا کشته شده است چهارشنبه ساعت 9 صبح در کاشمر تشییع میشود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کاشمر بصیر، فرماندار کاشمر در جلسه هماهنگی جهت تشییع جنازه حاج محمد حکیمی راد از جان باختگان حادثه منا ضمن تسلیت این حادثه گفت: پیکر مطهر این مهاجر الی الله امروز وارد شهر مشهد خواهد شد و پس از انجام تشریفات به کاشمر انتقال داده خواهد شد.

وی با تأکید بر این که تمام اقدامات و برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین در شهرستان انجام شده است خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در آئین تشییع و تدفین این مهاجر علی الله به لحاظ معنوی و سیاسی در واقع لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و یک تکلیف دینی و شرعی است.
فرماندار کاشمر با اشاره به این که مراسم تشییع مرحوم محمد حکیمی راد صبح چهارشنبه ساعت ۹ صبح از میدان مرکزی کاشمر آغاز خواهد شد یادآور شد: پیکر مهاجرعلی الله تا امامزاده سید حمزه (ع) بر دستان مردم مومن و همیشه در صحنه کاشمر تشییع و پس از اقامه نماز، در مزار شهدای مدفون شده در امامزاده سید حمزه (ع) به خاک سپرده می شود.
وی با تسلیت غم از دست دادن جان باختگان جمع کثیری از مسلمانان در حادثه منا و با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در مراسم تشییع یادآور شد: شرکت در مراسم تشییع به لحاظ معنوی و سیاسی در واقع لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و یک تکلیف شرعی و دینی است و از اقشار مختلف مردم کاشمر برای تشییع جنازه جان باخته حادثه منا در این شهرستان دعوت کرد.
این گزارش حاکی است محمد حکیمی راد از کارکنان سازمان حج و زیارت خراسان رضوی است که در مناسک حج امسال و در حادثه غمبار منا در سن ۳۰ سالگی به پدر شهیدش پیوست.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *