اختصاص اعتبار اولیه برای دو بانده شدن محور شادمهر به کاشمر

علیرضا رشیدیان در جلسه شورای اداری کاشمر که در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد، اظهار داشت: سرانجام با پیگیری‌های مکرر مسئولان به عنوان خواسته و مطالبه به حق مردم، عملیات دوبانده کردن این جاده به وسیله بتن و سیمان برای نخستین‌بار در خراسان رضوی به عنوان یک نوآوری در حوزه جاده‌ سازی آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار پروژه تعیین و اعتبار اولیه نیز برای شروع عملیات اجرایی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: قرار است پیمانکار پروژه با حمایت و همراهی کارخانجات سیمان منطقه این پروژه را اجرا کند تا مردم منطقه بیش از این شاهد جان باختن عزیزانشان نباشند.
استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه فرش کاشمریکی از برندهای خاص ایران در خارج از کشور است، یادآور شد: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی و حمایت از صنایع دستی به ویژه فرش کاشمر زمینه را برای جایگاه واقعی این هنر اصیل و توسعه آن فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه کاشمر از ظرفیت خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است و در حال حاضر نیز بخش عمده جمعیت شهرستان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، گفت: با وجود چنین ظرفیتی در بخش کشاورزی می‌توانیم از ظرفیت‌های بالایی در حوزه تولید و صادرات محصولات برخوردار باشیم لذا باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها و ایجاد صنایع تبدیلی بتوانیم زمینه را برای صادر کردن تولیدات فراهم کنیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به مواجه شدن استان با خشکسالی افزود: کاشمر با توجه به خشکسالی ها، باکاهش فعالیت های  کشاورزی و دامداری مواجه شده است لذا باید به روان آب ها توجه بیشتری شود.
وی گفت: امسال با پدیده الینو مواجهیم لذا  باید آمادگی لازم برای پخش سیلاب ها واستفاده از آنها برای زمان کم آبی صورت گیرد.
رشیدیان با اشاره به فعالیت مراکز متعدد آموزشی عالی در کاشمر بر حرکت این مراکز به سمت یک دانشگاه کارآفرین تأکید و تصریح کرد: باید مراکز دانشگاهی متناسب با نیازمندی‌های اجرایی و بازار گام بردارند تا فارغ‌التحصیل آن بعد از اتمام تحصیل دغدغه ورود به بازار کار را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *