تیم سپیدرود رشت مقابل تیم پیام وحدت کاشمر قرار می گیرد.

در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت مقابل تیم پیام وحدت کاشمر قرار می گیرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت مقابل پیام وحدت کاشمر قرار می گیرد
به گزارش “دی اسپورت”مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دو تیم، در هفته هشتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور رو در روی هم قرار می گیرند.
رادنی دیدار افزود: این مسابقه، عصر روز یکشنبه هفته جاری اول آذر ماه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار میزبان تیم پیام وحدت کاشمر است.
وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت با ارایه یک بازی تماشاگرپسند و با حمایت هواداران خود بتواند در دیدار برابر پیام وحدت کاشمر به برتری دست یابد تا دوباره فرصت صدرنشینی این رقابت ها را داشته باشد.
وی ادامه داد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار قبلی خود برابر تیم فوتبال توسعه کیش متحمل شکست شده بود و در رده سوم جدول رده بندی قرارگرفت و امیدواریم که با پیروزی در این دیدار خانگی، بتواند دوباره فرصت صدرنشینی را کسب کند.
وی بیان کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت از هفت دیدار قبلی خود ۱۳ امتیاز کسب کرده و پس از تیم های فولاد اهواز (ب) و شاهین بوشهر ۱۴ امتیازی، در مکان سوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.
وی اضافه کرد: در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ۴۰ تیم حضور دارند که در چهار گروه ۱۰ تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب)، شهرداری ارومیه، خلخال دشت، صنعت ساری، الوند همدان، پیام وحدت مشهد، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه هستند.
دیدار اظهار کرد: تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.

یک پاسخ

  1. مدیرعامل باشگاه گفته بدلیل عدم پشتیبانی و همکاری مسئولان کاشمر تیم را از کاشمر میبرد و دیگر بازیها در کاشمر نیست و در مشهد است چون تیم پیام کاشمر دیگر نداریم…درسته ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *