حضور پرشور کاشمری ها در همایش بزرگ دوچرخه سواری

همایش بزرگ دوچرخه سواری در گرامیداشت هفته هوای پاک با حضور پرشور مردم کاشمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشمر 24، این برنامه ورزشی که با همت و مشارکت فرمانداری، ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، محیط زیست، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، هلال احمر، زیارتگاه شهید مدرس، اوقاف و امور خیریه، مخابرات و هیأت دوچرخه سواری کاشمر و با استقبال پرشور ورزشکاران و شهروندان علاقمند به رشته دوچرخه سواری و هوای پاک برگزار شد، بیش از 700 نفر از مسئولان و اقشار مختلف مردم با دوچرخه مسیر 3 کیلومتری آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) تا زیارتگاه شهید مدرس رابا عبور از خیابان های اصلی شهر رکاب زدند.

رئیس هیأت دوچرخه سواری کاشمر با تقدیر از حضور و استقبال شهروندان کاشمری از این برنامه ورزشی گفت: خوشبختانه حضور گسترده علاقمندان به دوچرخه سواری بسیار خوب بود و امیدواریم بتوانیم با همکاری ادارات و سازمان ها بتوانیم در مناسبت های مختلف برگزاری این همایش ها را ادامه دهیم.

علی منظم اسماعیل پور با تأکید بر فراهم کردن زیرساخت ها برای استفاده شهروندان از دوچرخه در سطح شهر یادآور شد: با توجه به مسیر مطلوب و مستعد در بلوار امامزاده سید مرتضی از شهرداری کاشمر انتظار داریم، خط ویژه ای برای دوچرخه سواری در این مسیر احداث نماید.

وی با بیان این که استفاده از دوچرخه توسط کارکنان ادارات بهترین راه برای تبلیغ و تشویق شهروندان به استفاده از این وسیله ورزشی است خاطر نشان کرد: با توجه به این که ادارات مبالغی در بحث بودجه ورزشی در اختیار دارند پیشنهاد می کنیم از محل آن دوچرخه هایی خریداری و برای استفاده کارکنان در اختیارشان قرار گیرد.

رئیس هیأت دوچرخه سواری کاشمر با اشاره به مسافت پایین تردد در شهر کاشمر تصریح کرد: اگر فرهنگ دوچرخه سواری در سطح شهر گسترش یابد قطعا شهروندان علاوه بر داشتن طبیعت و هوای پاک از معضلات ترافیکی نیز در امان خواهند بود.

یک پاسخ

  1. سلام
    متاسفانه پس از قرعه کشی آموزش پرورش زد زیر حرفش و اون ده برنده آخر رو جایزه ندادن….
    فقط اونا انگشت نما شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *