عذر خواهی رئیس مخابرات کاشمر از بروز اختلال در تلفن های ثابت

رئیس اداره مخابرات کاشمر از بروز اختلال در شبکه تلفن ثابت کاشمر از مشترکین و شهروندان عذرخواهی کرد.

مهندس جواد بیجندی در گفتگو با پایگاه خبری کاشمر 24 با تأیید خرابی در شبکه تلفن ثابت به ویژه در پنجشنبه گذشته گفت: این خرابی در مرکز تلفن شهید مدرس کاشمر بوجود آمده است و برقراری ارتباط توسط مشترکین این مرکز با مشکلات فنی روبرو بوده است.

وی با بیان این که اوج خرابی های تلفن در روز پنج شنبه گذشته بوده و این موضوع نیز در برخی از موارد هنور ادامه دارد ابراز داشت: حدود یک هفته است که کارشناسان فنی با حضور در شهرستان به دنبال رفع خرابی و مشکل فنی هستند.

رئیس اداره مخابرات کاشمر با اشاره به این که بروز خرابی در سیستم های فنی نظیر شبکه های ارتباطی قابل پیش بینی نیست خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود 15 درصد مشترکین تلفن در مرکز شهید مدرس مشکل برقراری ارتباط دارند به طوری که شماره گیری و ارتباط صورت می گیرد اما صدای مشترکین قابل دریافت نیست.

مهندس بیجندی با تأکید بر این که تمام سعی و تلاش کارشناسان و دست اندرکاران بخش های فنی مخابرات بر این است که مشکلا به وجود آمده را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کنند از شهروندان خواست تا در صورت بروز اختلال و ایراد فنی مراتب را در همان زمانی که ایراد فنی دارد با شماره گیری تلفن 135 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *