یادواره 15 شهید معلم شهرستان کاشمر برگزار شد

تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
یادواره 15 شهید فرهنگی و معلم شهرستان کاشمر تحت عنوان ستاره‌ها دنباله‌دار زمین در این شهرستان برگزار شد.
یادواره 15 شهید معلم شهرستان کاشمر برگزار شد

به گزارش «ایثار»، یادواره 15 شهید معلم شهرستان کاشمر با عنوان «ستاره های دنباله‌دار زمین» به همت اداره آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و با حضور جمع کثیری از دانش آموزان، مربیان و مسئولین در حسینیه هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کاشمر برگزار شد.
در این مراسم ایرج سعادتمند، رئیس آموزش و پرورش کاشمر ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران مهمترین رسالت شهید را تعلیم و تربیت نسل های آینده دانست و تصریح کرد: شهدای معلم که در دوران حیات خویش نیز به تعلیم وتعلم پرداختند، با فرارسیدن فرصت جهاد، این رسالت بزرگ را با نثار خون خویش به سرانجام رسانده و تا ابد درس شهامت و آزادگی به نسلهای پس از خود دادند.
وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های دشمنان قسم خورده اسلام مبنی بر قهرمان سازی‌های مجازی برای کودکان و نوجوانان توسط فیلم ها و انیمیشن های جذاب، این موضوع را خطری بزرگ توصیف کرد و افزود: ما نباید با وجود قهرمان‌های واقعی و بی نظیر همچون شهید فهمیده و دیگر شهدای گرانقدرمان اجازه دهیم تا افکار فرزندانمان را با قهرمانان خیالی و مجازی که ترویج دهنده فرهنگ غرب هستند، مشغول شود.
در ادامه این یادواره محمد مرادزاده از آزادگان هشت سال دفاع مقدس که بیش از 11 سال در اسارت نیروهای بعثی بوده و از پیام آوران ایثار این شهرستان است بابیان خاطراتی از دوران اسارت، بزرگ ترین افتخار آزادگان را مقاومت و ایستادگی دانش آموزانی دانست که به اسارت دشمن در آمده بودند و با وجود سن کم و جثه‌های کوچک با ایستادگی در برابر دشمن، آنها را به زانو در می‌آوردند.
لازم به ذکر است در پایان این یادواره از خانواده 15 شهید معلم و فرهنگی تجلیل شود.

یک پاسخ

  1. با سلام برادر نجفی یادواره شهدای فرهنگی با هماهنگی بی وقفه و برنامه ریزی دو ماه قبل تا کنون و همچنین با هزینه و وقت کامل مطلق دبستان دخترانه فرهنگ و مسئولین این مدرسه و از جمله سرکار خانم امیری مقدم و خانم فنایی برپا گردید بی انصافیست که به پای همت مسئولینی که حتی ریالی وقت و هزیته نکردند نوشته شود…ضمن انتقاد شدید تقاضای اصلاح دارم- با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *