دیدار دو تیم فوتبال پیام وحدت کاشمر و شاهین شهرداری بوشهر لغو شد

ایرنا – رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان بوشهر گفت: دیدار دو تیم پیام وحدت کاشمر و شاهین شهرداری بوشهر از هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور به دلیل حاضر نشدن تیم کاشمری لغو شد.
«پرویز عبدی پور» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: تیم پیام وحدت کاشمر به دلیل قطعی بودن سقوط به دسته سه فوتبال کشور از سفر به بوشهر و برگزاری بازی پایانی انصراف داد.
وی بیان کرد: با این شرایط گزارش برگزار نشدن بازی به سازمان لیگ ارائه خواهد شد تا نتیجه این بازی با رای کمیته مسابقات سازمان لیگ مشخص شود.
عبدی پور افزود: تیم شاهین شهرداری بوشهر صعودش به مرحله دوم بازی های لیگ دسته یک قطعی شده است و از فردا با برگزاری قرعه کشی مرحله دوم، حریفان این تیم مشخص خواهد شد.
وی یادآور شد: با راهیابی سه تیم نخست چهار گروه 10 تیمی لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مرحله دوم، 12 تیم راه یافته به این مرحله در قالب دو گروه شش تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان بوشهر گفت: در پایان بازی های این مرحله دو تیم نخست گروه های شش تیمی بطور مستقیم به لیگ دسته یک صعود می کنند.
وی با اشاره به اینکه در مجموع سه تیم از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک صعود می کنند، افزود: برنده دیدار تیم های دوم دو گروه نیز مجوز حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب خواهد کرد.
عبدی پور بیان کرد: تیم فوتبال گاز پارس جم نیز دیگر تیم استان بوشهر است که جواز حضور در مرحله دوم این بازی ها را کسب کرده است.
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه تیم کارگر بنه گز تنگستان پیش از این به لیگ دسته سه سقوط کرده است، گفت: تیم پرسپولیس گناوه نیز امروز برای بقا در بندرعباس دیدار حساسی را برابر شهرداری این شهر برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *