راه‌اندازی سامانه سهبا برای ارتباط مستقیم مردم و کاندیداها با هیئت بازرسی

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کاشمر از راه‌اندازی سامانه سهبا در این شهرستان خبر داد و گفت: با فعال شدن این سیستم زمینه ارتباط مستقیم مردم و کاندیداها با هیئت بازرسی فراهم شد.

مهدی برامکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: سامانه هیئت بازرسی انتخابات (سهبا) به منظور ایجاد فضای آسان ارتباطی آحاد مردم و کاندیداها در هر حوزه انتخابیه به طور مجزا فعال شده است.

وی با بیان اینکه هیئت بازرسی انتخابات با اختصاص شماره پیامک‌های مجزا برای گزارشات و شکایات مردمی و ارتباط مستقیم کاندیداها در هر شهرستان فراهم کرده است خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم کاشمر می‌توانند گزارشات و شکایت خود را به شماره 3000490 پیامک کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کاشمر با اشاره به اینکه کاندیداها نیز از طریق سامانه 3000345 با هیئت بازرسی در ارتباط باشند افزود: دستورالعمل اجرایی و شماره پیامک این سامانه به تمامی کاندیداها اعلام می‌شود.

وی در ارتباط با کارآیی و عملکرد این سامانه ارتباطی تصریح کرد: تمامی پیامک‌های دریافتی از طریق این سامانه ابتدا در هیئت مرکزی بازرسی انتخابات در تهران مشاهده، بررسی، تجزیه و تحلیل می‌شود و در صورت لزوم به پیگیری به به هیئت‌های بازرسی در استان و شهرستان ها ارجاع داده می‌شود.

برامکی با بیان اینکه تمام اقدامات و فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها توسط هیئت بازرسی رصد و روزانه گزارشات را به هیئت استان ارسال می‌شود یادآور شد: مجموعه بازرسی هیئت انتخابات کاشمر با 106 نفر در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تأکید کرد: هیئت بازرسی انتخابات کاشمر مستقر در فرمانداری شهرستان از طریق شماره تماس 55234405 آماده دریافت نظرات و شکایات مردم کاشمر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *