انتقاد از نرخ‌های کاذب تالارهای پذیرایی در کاشمر

فرماندار کاشمر با انتقاد از برخی نرخ‌هایی کاذبی که تالارهای پذیرایی به مردم ارائه می‌دهند بر لزوم نظارت بیشتر بر تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)– منطقه خراسان، ظهر امروز مهدی فروزان در بازدید از اداره صنعت، معدن، تجارت با اشاره به فرمایش رهبری مبنی‌بر اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل افزود: ادارات شهرستان باید یک نگاه دقیق مبتنی‌برحضور همه‌جانبه در تمامی عرصه‌ها داشته باشند تا بتوانیم شاهد تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه اداره صنعت، معدن، تجارت با حضور فعال در عرصه‌های مختلف می‌تواند راهبردهای اساسی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نماید، بر نقش صنایع در تحقق اقتصاد مقاومتی و بر لزوم شناسایی مشکلات فراروی صنایع توسط اداره صنعت، معدن، تجارت تاکید کرد.

فروزان با بیان اینکه بخش عمده فعالیت شهرستان کشاورزی است بر لزوم حمایت و ساماندهی تجار تاکید کرد و افزود: با حمایت از این بخش که دارای پتانسیل‌های بالا در صادارات محصولات کشاورزی، بویژه در بخش کشمش است، باید برنامه‌ریزی بهتری انجام گیرد.

فرماندار شهرستان کاشمر اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی باید ایجاد صنایع بسته‌بندی محصولات کشاورزی در دستور کار قرارگیرد و اداره صنعت، معدن، تجارت در خصوص تامین تسهیلات و سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی با تعامل موسسات مالی و بانک‌ها اقدام کند.

وی افزود: حوزه اصناف نیاز به یک نگاه ویژه دارد و باید بازرسی و نظارت بر صنوفی که با سلامت و جان مردم سروکار دارند بیشتر انجام شود و بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلفین برخورد گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *