کشته و مجروح شدن دو جوان در تصادف موتورسیکلت با خودرو در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در شهر کاشمر دو کشته و مجروح بر جای گذاشت.

ابوالقاسم باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشمر اظهار داشت: عصر روز گذشته تصادف یک دستگاه خودروی سواری سوزوکی با یک دستگاه موتورسیکلت در تقاطع خیابان شهید چمران و طالقانی کاشمر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کاشمر اعلام و بلافاصله گشت کلانتری 11 جانبازان، اورژانس 115 و پلیس راهور به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی مأموران مشخص شد که خودروی سواری سوزوکی به رانندگی مرد 74 ساله با یک دستگاه موتورسیکلت در تقاطع خیابان‌های شهید چمران و طالقانی به‌شدت برخورد کرده است خاطرنشان کرد: براثر این برخورد محمد 16 ساله که ترک‌نشین موتورسیکلت بود در صحنه جان باخت و امید 20 ساله توسط عوامل اورژانس 115 کاشمر به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر اعزام شد.

فرمانده انتظامی کاشمر با تأکید بر اینکه راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده جهت مداوا به بیمارستان امدادی مشهد اعزام‌شده است تصریح کرد: علت دقیق این تصادف از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راهور کاشمر در دست بررسی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *