دزد بنزین از خودروهای سایپا در کاشمر آب خنک می‌خورد

قدس آنلاین: مرد ۳۴ ساله‌ای که برای تأمین هزینه‌های اعتیادش، اقدام به سرقت بنزین از باک خودروها در کاشمر می‌کرد، حین ارتکاب جرم به دام افتاد.

فرمانده انتظامی کاشمر در این باره به خبرنگار ما گفت: با اعلام چند مورد سرقت بنزین از باک خودروهای شهروندان در محدوده خیابانهای فاطمیه و شبنم کاشمر، اکیپی از مأموران تجسس کلانتری 12 این شهرستان عهده‌دار رسیدگی به موضوع شدند.
سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: این مأموران با بررسی نحوه سرقت‌های انجام شده و با توجه به محدوده جغرافیایی وقوع سرقت‌ها، گشت‌های هدفمند و نامحسوس را به اجرا گذاشتند تا اینکه جمعه گذشته متهم را در حال سرقت بنزین از یک دستگاه نیسان در پارکینگ امامزاده سیدحمزه(ع) شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده که 34 ساله و عیسی نام دارد، پس از انتقال به کلانتری و بازجویی‌ها به 12 فقره سرقت بنزین از خودروهای وانت سایپا اعتراف کرد.
به گفته وی این سارق که خود نیز دارای یک دستگاه وانت سایپا می‌باشد و اعتیاد شدید به موادمخدر صنعتی دارد، در اعترافات خود به مأموران پلیس گفت که برای تأمین هزینه‌های اعتیادش دست به بنزین دزدی می‌زده و هر بار 20 تا 30 لیتر بنزین از باک خودروها سرقت می‌کرده است.
این متهم دیروز پس از انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضایی گرفت تا حکم مقتضی درباره‌اش صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *