سه پروژه مخابراتی و دو طرح عمرانی در کاشمر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمرانی فرمانداری کاشمر امروز در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی اظهار کرد: توسعه پورت تلفن ثابت به ظرفیت ۱۸۷ عدد، توسعه ADSL و احداث سایت ۳G  با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال از جمله این پروژه هاست.

مهدی برامکی افزود: جهت توسعه پورت تلفن ثابت که در مرکز تلفن روستاهای تنورچه به تعداد ۱۶ تاو کسرینه ۴۸تا و مرکز مدرس به تعداد ۱۲۳ صورت گرفته، ۷۴۸ میلیون ریال هزینه شده، توسعه ADSL  مرکز مدرس نیز با اعتبار ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال صورت گرفته است.

معاون عمرانی فرمانداری کاشمر همچنین به احداث پنج سایت ۳G در سایت مدرس، قائم، ترمینال، طالقانی و شهرک کارمندان دولت اشاره کرد و گفت: همه تلاش مسئولان در شهرستان باید ارائه خدمات صادقانه به مردم باشد.

وی افزود: دو پروژه مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی دختران کاشمر و مرحله اول احداث مرکز نگهداری سالمندان شهرستان توسط بخش خصوصی و با کمک خیرین افتتاح شد.

برامکی اظهار کرد: مرکز نگهداری سالمندان با زیربنای دو هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۹۰ نفر است که در مرحله اول یک سالن آن با زیر بنای ۲۸۰ متر مربع و با ۲۰ تخت با صرف مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد و با کمک خیرین مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت تاسیسات آن  تأمین شده است.

وی گفت: طبق برآوردهای انجام شده جهت تکمیل این مرکز اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *