ضریب نفوذ گاز در روستاهای بخش مرکزی کاشمر به 98 درصد رسید

مدیر شرکت گاز کاشمر و خلیل آباد اعلام کرد: با تلاش و پیگیری های انجام شده ضریب نفوذ گاز در روستاهای بخش مرکزی کاشمر به 98 درصد رسید.
محمد خلیلی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشمرافزود: در حال حاضر به جز روستاهای گندم بر و هندآباد سایر روستاهای بخش مرکزی این شهرستان دارای گاز هستند.
وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز در روستاهای شهرستان خلیل آباد نیز 95 درصد است؛ افزود: در این شهرستان نیز به جز روستاهای کاهه، قهندیز، سعدالدین و مهدی آباد سایر روستاها از نعمت گاز برخوردارند که عملیات گازرسانی روستاها فاقد گاز نیز از سال آینده آغاز می شود.
خلیلی در خصوص افت فشار گاز کاشمر در زمستان اظهار کرد: بخ منظور رفع این مشکل به زودی عملیات اجرایی خط کمکی انتقال 16 اینچ محور تربت حیدریه به کاشمر آغاز می شود که این پروژه یک سال زمان می برد و با به نتیجه رساندن آن مشکل گاز شهرستان رفع می شود.
وی اظهار کرد: طی دو سال گذشته اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای ی نای، فرشه، طاهرآباد، قوچ پلنگ و بهاریه از توابع بخش مرکزی کاشمر با اعتبار 20 میلیارد ریال انجام شده است.
وی از نصب دو ایستگاه تی بی اس در روستاهای قوچ پلنگ و بهاریه خبر داد و افزود: در محور کاشمر به شادمهر نیز در این مدت ایستگاه سی ان جی راه اندازی شد.
مدیر شرکت گاز کاشمر و خلیل آباد با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته در شهرستان گفت: در مجموع 24 کیلومتر خط شبکه پلی اتیلن اجرا و هزار و 850 انشعاب نصب شده است.
وی بیان کرد: در این مدت به نه واحد مرغداری، هشت واحد صنعتی تولیدی و هشت واحد کشت گلخانه گازرسانی شده است.
خلیلی با بیان اینکه در برخی مواقع گاز با افت فشار همراه بوده، اظهار کرد: در دو سال گذشته جریان پایدار گاز در منطقه برقرار بوده و هیچ گونه قطعی گاز در این منطقه رخ نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *