کمک جانباز و ایثارگر دفاع مقدس به حوزه سلامت شهرستان کاشمر

یک جانباز دوران دفاع مقدس در اقدامی خداپسندانه ضمن کمک به تجهیز بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر نام خود را جزو خیرین سلامت این شهرستان ثبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمدجواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر ازکمک 1200میلیون ریالی جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس، به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.
وی در این زمینه گفت: هادی جعفرنژاد جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس که خود از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان می‌باشد، به یادبود پدر بزرگوارشان شادروان حاج عبدالحسین جعفرنژاد و مادر گرامیشان حاجیه خانم معصومه خزاعی در اقدامی خداپسندانه مبلغ 120میلیون ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر اهدا نمود.
یزدانی افزود: با اهدای این مبلغ یک دستگاه ویدئو گاستروسکوپ به ارزش ششصد میلیون ریال با مساعدت وزارت بهداشت و درمان از هیئت امنای صرفه جویی ارزی خریداری و به بیمارستان شهید مدرس کاشمر اهدا گردید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر ضمن تقدیر از این کار خداپسندانه خاطر نشان کرد: این جانباز گرانقدر علاوه بر این اقدام نیک و خداپسندانه در جذب خیرین حوزه سلامت نیز تا کنون تلاش‌های فراوانی انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *