کمک ۷۰ میلیارد ریالی خیرین کاشمر به حوزه سلامت

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک ۷۰ میلیارد ریالی خیرین این شهرستان به حوزه سلامت خبر داد و گفت: به برکت مشارکت و همراهی خیرین، خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان، از ارتقا بسیار خوبی برخوردار بوده است.

محمد جواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه روز گذشته شاهد کمک ۸۶ میلیون ریالی خیر کاشمری به حوزه سلامت این شهرستان بودیم، افزود: سیدحبیب الله ابراهیمی از خیرین حوزه سلامت این شهرستان، مبلغ ۸۶ میلیون ریال به مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر اهدا کرد.
وی با اشاره به اینکه این مبلغ صرف خرید تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کاشمر می‌شود، اظهار کرد: خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان به برکت مشارکت و همراهی خیرین، از ارتقا بسیار خوبی برخوردار بوده است.
یزدانی با اعلام اینکه خیرین و نیک اندیشان کاشمری در مدت ۴ سال گذشته ۷۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کمک کرده‌اند، عنوان کرد: کاشمر به دلیل فعالیت چشمگیر مجمع خیرین سلامت و جذب کمک‌های خیرین در تأمین امکانات و تجهیزات و فضاهای موردنیاز از قبیل زمین و ساختمان، جزو شهرستان‌های برتر خراسان رضوی در حوزه سلامت است.
وی با بیان اینکه با کمک‌های خیرین در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، بسیاری از امور تسریع شده و مردم به‌جای مراجعه به مرکز استان و یا شهرستان‌های دیگر، این خدمات را در کاشمر دریافت می‌کنند، گفت: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت داشته و خدمات قابل قبولی در این حوزه به مردم ارائه‌ شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر، در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر از محل کمک‌های دولتی، ۲۵ پروژه در حوزه سلامت در نقاط روستایی و شهری کاشمر در دست احداث است، بیان کرد: با واگذاری یک باب ساختمان در شهر کاشمر توسط خانواده مرحوم عربی، موفق به اخذ مجوز برای راه‌اندازی درمانگاه تخصصی فاطمه الزهرا(س) در شهرستان شدیم.
وی کمک به حوزه سلامت را جزو مهم‌ترین و ضروری‌ترین بخش‌ها عنوان کرد و از مردم خواست تا با گام نهادن در این راه خداپسندانه یک باقیات الصالحات برای آینده خود به یادگار بگذارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در ادامه گفت: انجام سالانه ۸ هزار عمل جراحی و ۵ هزار زایمان، ضرورت احداث و تکمیل پایگاه انتقال خون در کاشمر را دوچندان کرده است، لذا امیدواریم حرکت خیرخواهانه و خداپسندانه‌ای که به همت خیرین آغازشده است، هر چه زودتر به سرانجام برسد تا بتوانیم با تجهیز کردن این مجموعه، فرآورده‌های خونی موردنیاز شهرستان را تأمین کنیم.
وی با تقدیر از نگاه خیرخواهانه مرحوم حاج محمد عاصمی در کمک یک میلیارد ریالی به‌منظور کمک به احداث ساختمان پایگاه انتقال خون در روزهای پایانی سال گذشته، بیان کرد: بلافاصله بعد از کمک این مرحوم، همسر ایشان نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال در این راستا اهدا کردند.
یزدانی با اشاره به اینکه به برکت همراهی خیرین در طول چهار سال اخیر، اقدامات بزرگی صورت گرفته است به‌طوری‌که با احداث بخش مراقبت‌های ویژه با ۱۶ تخت آی سی یو، امروز کاشمر دارای بالاترین سرانه تخت آی سی یو در استان است، افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت و کمک‌های خیرین منجر به ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی شده است.
یزدانی ضمن تقدیر از همه خیرین و مردم سخاوتمند کاشمر در راستای همراهی و کمک به حوزه سلامت تصریح کرد: امیدواریم با همدلی مردم، حوزه سلامت بیش‌ از پیش تقویت شود و شاهد رشد کمک‌های انسان دوستانه در تمام زمینه‌ها به‌ویژه تأمین تجهیزات بیمارستانی موردنیاز باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *