مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر تغییر کرد

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر در حالی ظهر امروز تغییر کرد که مراسم تودیع و معارفه با حضور مدیرکل و در غیاب خبرنگاران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر در حالی با حضور مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد که هیچ یک از مسؤولان و خبرنگاران این شهرستان در آن حضور نداشتند.
اگر چه از یک هفته قبل موضوع تغییر رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر در فضای مجازی مطرح شده بود و این طور عنوان شده بود که رئیس فعلی با ارتقای سمت، به عنوان معاون مدیرکل منصوب شده، به زودی برای نخستین بار یک زن مسؤولیت این اداره را در کاشمر عهده‌دار می‌شود، اما در این مراسم با حضور محمود احمدی و بدون حضور خبرنگاران و مسؤولان کاشمر در این شهرستان از زحمات 7 ماهه حسین یوسفی تقدیر شد و در حکمی فرشته بیجندی را به سمت سرپرست اداره مذکور منصوب کرد.
براساس این گزارش، فرشته بیجندی که سکان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر را به دست گرفته، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و 13 سال سابقه خدمت به عنوان کارشناس روابط کار است.
وی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشمر در خصوص عدم حضور خبرنگاران و مسؤولان این شهرستان در جلسه تودیع و معارفه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: برگزار کننده این جلسه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و در این خصوص اطلاعی ندارم.
فرشته بیجندی با قدردانی از حسن اعتماد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: امیدوارم بتوانم در مسؤولیتی که بر دوشم گذاشته شده، سربلند بیرون بیایم و خدمتی به جامعه هدف، ارائه کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *