استفاده از امکانات بیت المال را برای اهداف انتخاباتی ممنوع

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد که هیچ کس اجازه استفاده از بیت المال را برای اهداف سیاسی و انتخاباتی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین جلسه شورای اداری شهرستان کاشمر بعد از ظهر سه شنبه با حضور علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، مقدوری معاون عمرانی استانداری، بنیادی نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان با نام شهید احمدنیا در محل خانه معلم کاشمر برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته گرامیداشت معلم گفت: خوشبختانه در سال95 که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نام گرفت، در استان قریب به 115هزار فرصت شغلی ایجاد شده که ما باید در این حوزه تلاش‌های مضاعفی را با کمک شما دولتمردان انجام دهیم.

وی ادامه داد: تأکید دولت تدبیر و امید نیز بر پایداری و توسعه روستا و جلوگیری از مهاجرت روستا است که خوشبختانه تسهیلات با بهره چهار درصد در اختیار روستاییان قرار گرفته تا بتوانند طرح هادی را اجرا کنند.

رشیدیان باتوجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تأکید کرد: اعضای شورای اداری باید بر اجرای طرح‌های هادی و نیز طرح‌های اقتصادی و اشتغال با تشکیل شرکت تعاونی‌ها اهتمام ورزند و در جهت توسعه و آبادانی روستاها تلاش کنند.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد از امکانات بیت المال به نفع فرد و یا جبهه سیاسی خاصی استفاده کند.

رشیدیان اخلاق انتخاباتی را مهمترین شاخصه برگزاری یک انتخابات سالم برشمرد و گفت: مهمترین اصلی که مقام معظم رهبری نیز تأکید داشته‌اند مشارکت حداکثری است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در عرصه بین المللی، هم جایگاه و امنیت لازم را ایجاد می کند و هم در عرصه داخلی نمادی از مردم سالاری و اتحاد بیشتر را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *