برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری فیلیپینی در کاشمر

هم‌زمان با مبعث پیامبر اسلام(ص) محفل انس با قرآن با حضور محمد نظیر عسکر، قاری فیلیپینی در کاشمر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محفل انس با کلام وحی هم‌زمان با شب مبعث حضرت رسول(ص)، با حضور قاری ممتاز بین‌المللی محمد نظیر عسکر، از کشور فیلیپین در بقعه متبرکه سید حمزه(ع) کاشمر برگزار شد.
پوششی// محفل انس با قرآن با حضور محمد نظیر عسکر در کاشمر برگزار شد
این مراسم که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده بود، محمد نظیر عسکر، قاری فیلیپینی از آیه ۳۵ سوره احزاب به تلاوت کلام وحی پرداخت و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت.
در حاشیه این مراسم، هادی لطفی، مدیر داخلی بقعه متبرکه سید حمزه(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری سالانه ۱۵۰ محفل قرآنی در این بقعه خبر داد و گفت: تمام تلاش ما در هر چه‌بهتر برگزار شدن این محافل قرآنی است.
پوششی// محفل انس با قرآن با حضور محمد نظیر عسکر در کاشمر برگزار شد
وی با اشاره به اینکه سالیانه سه محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در محل این امامزاده برگزار می‌شود، بیان کرد: بدون شک جاری شدن پیام‌های قرآن در مراحل زندگانی انسان‌ها بسیار ارزشمند است.
پوششی// محفل انس با قرآن با حضور محمد نظیر عسکر در کاشمر برگزار شدوی با تأکید بر اینکه هر کس به سمت این کلام معنوی برود و به دستورات آن جامه عمل بپوشاند، در دنیا و آخرت به سعادت حقیقی دست پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است و در تمام زمینه‌های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و … راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می‌تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *