دولت تدبیر و امید قانونگرایی را محور کار قرار داد

محمدحسن فرهادی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر با حضور استاندار خراسان رضوی افزود: تمام تلاش مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی بر این است تا با همدلی و وفاق در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمانهای امام راحل و سیاستهای مدبرانه دولت یازدهم گام بردارند.
وی ادامه داد: از پارسال تاکنون 135 پروژه با هزینه حدود 200 میلیارد ریال به کاشمر اختصاص یافته که در مقایسه با سال قبل از آن 28 درصد افزایش یافته است.
فرماندار کاشمر گفت: در چارچوب جذب سرمایه نیز 59 فرصت سرمایه گذاری در بخشهای کشاورزی، صنایع و معادن، علمی پژوهشی،مدیریت شهری، گردشگری و محیط زیست این شهرستان شناسایی و پیشنهاد شده است.
وی افزود: همچنین طی یک سال اخیر برای هزار و 405 نفر در کاشمر شغل ایجاد شد که شامل 583 نفر اشتغال سامانه کاریابیها، 723 نفر اشتغال سامانه رصد و 99نفر مشاغل خانگی است
فرهادی ادامه داد: از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دو میلیارد و 700میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت با رویکرد اشتغال نو و کارمزد چهاردرصد پرداخت شد. از طریق صندوق کارآفرینی امید نیز به 111نفر حدود 21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و ازدواج ارائه شد.
وی گفت: همچنین با تامین و تجهیز دارو و وسایل آزمایشگاه به مبلغ هشت میلیارد ریال، اجرای طرح پزشکان مقیم در بیمارستان و 25 پروژه بهداشتی درمانی با اعتبار 65میلیارد ریال و 22 پروژه در دست اقدام امیدواریم شاهد تحولی شگرف در بخش سلامت شهرستان کاشمر باشیم.
فرماندار کاشمر افزود: در حوزه مخابرات نیز از سال 92 تاکنون زیرساختهای لازم توسعه اینترنت، فیبر نوری و تلفن افزون بر 40 میلیارد ریال در این شهرستان سرمایه گذاری شده است.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اقتصاد منطقه را مبتنی بر کشاورزی ذکر و بیان کرد: عدم تمرکز بر پایداری روستاها ضربه بزرگی به این شهرستان وارد می کند.
بهروز بنیادی همچنین از دو بانده شدن جاده شامهر – کاشمر – خلیل آباد و بردسکن تقدیر ابراز امیدواری کرد طی دو سال آینده این پروژه به سرانجام برسد تا یکی از مباحث اصلی منطقه برای همیشه رفع شود.
وی به گازرسانی به بخش کوهسرخ در کاشمر و کوهپایه در بردسکن اشاره و بیان کرد: اگر تا پایان سال 1397 این مهم به سرانجام برسد ضریب برخورداری مردم منطقه از شبکه گاز به 100 درصد می رسد.
این نماینده مجلس همچنین گردشگری، کشاورزی و معادن را سه ظرفیت مهم منطقه برشمرد و بر ضرورت توجه به آنها جهت توسعه تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *