حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی به کاشمر می آید.

در سالروز شهادت آیت‌الله مدرس(ره)

تولیت آستان قدس رضوی مهمان مردم کاشمر است.

مدیرعامل آستان امامزاده حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) گفت: حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به‌منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله مدرس(ره) به کاشمر سفر می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حمزه سپهریان در جلسه ستاد بزرگداشت هشتادمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس(ره) که با حضور امام‌جمعه و جمعی از مسئولین کاشمر در بیت امام‌جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ویژه هشتادمین سالگرد شهادت اسوه سیاست و دیانت آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) از غروب 9 آذرماه آغاز و تا غروب روز جمعه ادامه دارد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم دعای کمیل در جوار زیارتگاه آقای شهید و سخنرانی در راستای معرفی شخصیت و اندیشه‌های ناب این مجاهد نستوه تاریخ، یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام‌شده دعای روح‌بخش ندبه در صبح آدینه 10 آذرماه با حضور باشکوه مردم کاشمر قرائت و از شبکه اول سیما به‌طور زنده پخش می‌شود.
مدیرعامل آستان امامزاده حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس و زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد در 10 آذرماه با حضور مسئولین کشوری، استانی، شهرستانی و اقشار مختلف مردم کاشمر، بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با حضور در کاشمر در این مراسم سخنرانی می‌کند.
وی همچنین با اشاره به پخش زنده تلویزیونی عطر عاشقی با حضور حجت‌الاسلام پناهیان از جوار زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس از شبکه پنج سیما، متذکر شد: پیکر سید جلیل‌القدر شهید آیت‌الله مدرس در این شهرستان مهمان است و جا دارد مراسم بزرگداشتشان و جایگاه این شخصیت عالی‌قدر برگزار شود.
سپهریان بابیان اینکه آستان قدس رضوی تاکنون اقدامات مختلف عمرانی و فرهنگی زیادی در این مجموعه انجام داده است یادآور شد: سعی و تلاش ما بر این است که با فراهم کردن شرایط لازم، زمینه را برای بهره‌مندی زائران و مجاوران از خدمات و امکانات مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *