جمع آوری بیش از ۲۵ تابلوی غیرمجاز در سطح شهر کاشمر

مسئول روابط عمومی شهرداری کاشمر از جمع آوری بیش از ۲۵ تابلوی غیرمجاز در سطح این شهر خبر داد

به گزارش پیام ترشیز، مهدی هاشمی، مسئول روابط عمومی شهرداری کاشمر در دومین جلسه کارگروه زیباسازی و مبلمان شهری اظهار داشت: ما در اوایل آذر ماه فراخوان استقبال از نوروز ۹۷ را منتشر کردیم و تا کنون بیش از ۱۵۰ اثر به جشنواره ارسال گردیده است. یکی از مواردی که مطرح می باشد بحث داوری این آثار می باشد که تقاضا دارم برای داوری این آثار یک هیئت ژولی تشکیل گردد.

وی افزود: نکته دیگر در مورد درخواست هایی است که هنرمندان برای نقاشی دیواری دارند و ما بدنبال این هستیم که این آثار دارای شناسنامه و اصالت باشند و اینکه بتوانیم از یک اثر هنری که توسط یک فرد خلق میشود در جای دیگر دفاع کنیم. از همین رو درخواست دارم که یک کمیته زیبا سازی تشکیل شود که از این به بعد هر موضوعی یا اثر هنری از فیلترهای آن کمیته عبور کند.

مسئول روابط عمومی شهرداری کاشمر در ادامه بیان داشت: جهت اطلاع، از جلسه قبل کار گروه تاکنون ما بیش از ۲۵ تابلوی غیر مجاز که شهر را نازیبا کرده بود را از سطح شهر جمع آوری کرده ایم. این تابلوها شامل تابلو های پزشکان، دفتر اسناد رسمی دفتر وکلا، سر در مغازه ها و مواردی دیگر بوده است. به صورت جدی تر ما جلوی نصب هر گونه تابلو و دیوار نویسی را گرفته ایم و به پشتوانه بزرگواران در شورا توانسته ایم در کار خود با قاطعیت بیشتری قانون را اجرا کنیم.

هاشمی در پایان گفت: لازم است یک جلسه تخصصی برگزار گردد تا یک خیابان به عنوان خیابان پایلوت انتخاب شود تا در آن خیابان سیما و منظر شهری را در بخش تابلوهای سردر به صورت قانون مند دربیاوریم. شهرداری آمادگی این را دارد که یک بسته حمایتی برای افرادی که این قانون را رعایت میکنند در نظر بگیرد. در این راستا ما باید جلساتی را با مجمع اصناف و بازرگانی و نظام پزشکی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *