دستگیری ۱۶ سارق و خرده فروش مواد مخدر در کاشمر

دستگیری 16 سارق و خرده فروش مواد مخدر در کاشمر

دستگیری 16 سارق و خرده فروش مواد مخدر در کاشمربا اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کاشمر 16 سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ « ابوالقاسم باقری» فرمانده انتظامی کاشمر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته مرحله ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت پلیس های تخصصی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری های سطح شهر مخفیگاه و پاتوق تعدادی از سارقان و خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

سرهنگ باقری گفت: مأموران این فرماندهی در این عملیات ضربتی موفق شدند تعداد 4 سارق حرفه ای را در خیابان های کمال الملک، قائم و خرمشهر دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه را از مخفیگاهایشان کشف کردند.

وی ادامه داد: در هیمن راستا تعداد 12 خرده فروش مواد مخدر نیز طی چند عملیات مجزا دستگیر و از آنان مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

با اشاره معرفی متهمان به دادسرا خاطر نشان کرد: در بررسی سرقت های انجام شده سهل انگاری و غفلت مالباختگان کاملا مشهود بوده است لذا شهروندان گرامی بایستی با رعایت اصول پیشگیرانه از سرقت همانند نصب دوربین مداربسته، استفاده از گاو صندوق و قفلهای ضد برش و ضد سرقت، استفاده از حفاظ فلزی محکم، استخدام نگهبان محله و حفاظت گفتار در حضور افراد غریبه، سارقان را در ارتکاب جرم ناکام گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *