پیام جمعی از مردم ولایی کاشمر نسبت به اقدام اخیر دشمن و آتش زدن درب ارامگاه سیدحسن مدرس

پیام جمعی از مردم ولایی کاشمر نسبت به اقدام اخیر دشمن و آتش زدن درب ارامگاه سیدحسن مدرس

✨بسم الله الرحمن الرحیم✨

در آستانه حلول چهلمین بهار فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن آن با فجر فاطمی، سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(سلام‌ا…علیها)، شاهدکینه‌توزی و شعله خشم مزدوران منافق کوردل ترسو وابسته به گروه موسوم به ری‌استارت و اسائه ادب به ساحت مقدس زیارتگاه مردی از سلاله پاکان، قهرمان مبارزه با استبداد و استکبار، مرد دین و سیاست، شهیدآیت‌ا…مدرس(ره) بودیم.

دشمنان قسم خورده انقلاب که هیچ‌گاه تاب شنیدن و تحقق فرمایش شهید مدرس(ره) خطاب به رضاخان که فرمود “قبر من هرکجا باشد زیارتگاه خواهد شد ولی تو در جایی می میری که نه آب باشد نه آبادانی” را ندارند، این بار به خیال خام خود خواستند درب زیارتگاهش را بسوزانند، اما به لطف حضرت حق و توجهات ولی نعمتمان حضرت امام رضا(علیه‌السلام) و صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج)، تیرشان به سنگ خورد و حیله و مکر آنان نقش بر آب شد و با همت خادمین بارگاهش آتش حماقت آنان خاموش گردید.

یقین داریم همچون همیشه با هوشیاری و همت والای سربازان گمنام امام زمان(عج) این بار نیزآتش خشم آنان مهار و در نطفه خفه و به زودی ایادی دست‌نشانده آنان،گرفتاردستگاه عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند شد. لهذا ازمسئولین دستگاه قضائی خواهان برخورد قاطعانه و اشدمجازات برای عوامل خودفروخته داخلی هستیم.

اینک امت شهیدپرور و ولایت مدار کاشمر (خاصه کارکنان و خادمان این بارگاه مقدس و نورانی) ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و اعلام انزجار از حرکات مذبوحانه و پلید عناصر وابسته و محکوم نمودن دسیسه های دشمنان قسم خوررده و ایادی استکبار جهانی مراتب سپاس و قدرانی خود را به پاس هوشیاری خردمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور که امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند، اعلام می داریم.

رجاء واثق داریم امت ولایتمدار و شهید پرور شهرستان کاشمر همچون گذشته ضمن صیانت و پاسداری از خون شهیدان، دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ قداست و جایگاه اماکن مذهبی و زیارتی، گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بوده و تا پای جان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

▫️امت ولایتمدار و شهید پرور خطه ترشیز کهن(شهرستان کاشمر)▫️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *