القای بروز اختلاف در شورا منجر به دلسردی مردم می‌شود

رئیس شورای شهر کاشمر: القای بروز اختلاف در شورا منجر به دلسردی مردم می‌شود/ خبرنگاران در انتقال مطالب انصاف را رعایت کنند
رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به این‌که القای بروز اختلاف عمیق بین اعضای شورای شهر منجر به دلسردی و ناامیدی مردم می‌شود گفت: با توجه به این اطلاع‌رسانی حق خبرنگاران و آگاهی از امور حق مردم است از خبرنگاران انتظار داریم در انتقال مطالب انصاف را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد خباززاده صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه در این شهرستان در انتقال اخبار، اطلاع‌رسانی را حق خبرنگاران و آگاهی از امور را حق مردم دانست و اظهار داشت: در این مسیر به‌عنوان عضوی از شورای شهر از سانسور کردن و خودسانسوری توسط رسانه مخالف هستم.

وی بابیان این‌که خبرنگاران باید طوری مطالب را انعکاس دهند که واقعیت‌ها به جامعه منتقل شود، ابراز داشت: نمی‌خواهیم بگوییم که به اعضای شورا توهین شده است اما این توقع را داریم که انتقال مطلب به نحوی نباشد که توهینی در آن نباشد چراکه ما پیرو پیامبری هستیم که مبادی‌آداب، اخلاق و اسوه اخلاق حسنه است.

رئیس شورای شهر کاشمر با اشاره به این‌که توهین به یک عضو شورا درواقع توهین به‌تمامی اعضای شورای شهر است، ابراز داشت: شورا محل اختلاف‌نظر است و دراین‌بین گاهی در برخی مواقع احیاناً صدای افراد هم بلند می‌شود اما باید مردم شریف کاشمر اطلاع داشته باشند که در حقوق مردم هیچ‌گاه مباحث سیاسی را در شورا وارد نکردیم.

وی با تأکید بر این‌که به‌هیچ‌عنوان مواضع همکاران ما مواضعی نیست که عنوان شود به خاطر مباحث و مواضع سیاسی دارند تصمیماتی اتخاذ می‌کنند، خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم بارها شاهد نظرات یکسان تمامی اعضا برای تأیید و رد طرح‌ها و لوایح بودیم و این نشان‌دهنده اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر است.

خباززاده بیان داشت: زمانی که یک مطلب به شکلی انعکاس داده می‌شود و این‌طور القا می‌شود که اعضای شورای شهر اختلافات عمیقی دارند باعث دلسردی و ناامیدی مردم می‌شود.

رئیس شورای شهر کاشمر با اشاره به این‌که انعکاس مطالب در جامعه نباید منجر به ناامیدی مردم شود، گفت: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر احقاق حقوق مردم را یک دغدغه مهم و جدی می‌دانند و در این مسیر کوتاه نمی‌آیند. بنابراین اگر در مواردی صداها کمی بلند می‌شود به معنای اختلاف عمیق نیست و از خبرنگاران انتظار داریم در انتقال مطالب انصاف را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *