ستاد استقبال از بهار در روستاهای بخش مرکزی کاشمر تشکیل شد

بخشدار مرکزی کاشمر از تشکیل ستاد استقبال از بهار در روستاهای بخش مرکزی کاشمر برای اولین بار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید چیتی در گفتگو با کاشمربصیر، اظهارکرد: با هدف آماده‌سازی محیط روستا برای استقبال از بهار و ایجاد نشاط و شادابی در بین روستاییان در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، ستاد استقبال از بهار در روستاهای بخش مرکزی کاشمر تشکیل شد.

وی ادامه داد: درختکاری در معابر روستاها و نیز پاکسازی و نظافت عمومی داخل و حومه هر روستا با همراهی اهالی روستا از جمله برنامه‌های این ستاد است که هم اکنون در حال انجام می‌باشد.

بخشدار مرکزی کاشمریادآور شد: رنگ‌آمیزی جداول معابر و میادین در 25 روستای بخش مرکزی و نیز ساخت 13 یادمان نوروزی برای اولین بار در روستاهای قوژد، عارف‌آباد، سرحوضک، تربقان، فروتقه، فدافن، زنده‌جان، فرح‌آباد، رزق‌آباد، مغان، کسرینه و عشرت آباد و نصب این یادمان‌ها تا پایان سال از جمله برنامه‌هایی است که برای استقبال از عید نوروز در روستاهای بخش مرکزی کاشمر پیش‌بینی شده است.

وی همچنین به اهمیت ساماندهی ورودی روستاها اشاره کرد و گفت: در همین راستا ساماندهی ورودی روستاهای فوژد، عارف‌آباد، حاجی‌آباد، سرحوضک، محمدیه و تربقان تا پایان سال 96 انجام خواهد شد و ساماندهی ورودی سایر روستاها نیز در دستور کار سال 97 خواهد بود.

چیتی ادامه داد‌: برای ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوع در تمامی روستاهای بخش مرکزی برنامه‌ریزی شده است و تلاش خواهیم کرد با زیباسازی روستا و برنامه‌های ذکر شده، محیط بانشاط و پویایی را برای روستاییان و مهمانان نوروزی فراهم کنیم.

بخشدار مرکزی کاشمر خاطرنشان کرد:‌ در ایام نوروز آماده میزبانی از مهمانان و گردشگران نوروزی در روستاهای بخش مرکزی خواهیم بود، چراکه روستاهای کاشمر ظرفیت و جذابیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری روستایی دارند و می‌توانند مقصد مناسبی برای سفرهای نوروزی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *