طلاب مدرسه حاج شیخ کاشمر به اردوی راهیان نور و اردوی جهادی اعزام می شوند

80 طلبه مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر در روزهای ابتدایی سال جدید در اردوی تلفیقی راهیان نور و جهادی شرکت می کنند.
حجت الاسلام ابوذر فتحی مسئول فرهنگی مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر در این رابطه به خبرنگار روابط عمومی حوزه علمیه خراسان گفت: برای سومین بار است که طلاب مدرسه را به صورت دسته جمعی به اردوی راهیان نور اعزام می کنیم که در این نوبت 80 طلبه متقاضی حضور در اردو شده اند.

وی ابراز کرد: 6 نفر از طلاب مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر که در دوره های روایتگری سیره شهدا شرکت کرده و در این زمینه از تسلّط کافی برخوردارند نیز با حمایت مدرسه برای امر مقدس روایتگری و خدمت به شهدای عزیز به مناطق عملیاتی هشت سل دفاع مقدس اعزام می شوند.
حجت الاسلام فتحی افزود: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده طلاب اعزامی پس از زیارت و بازدید یادمان های مناطق عملیاتی، با توجه به وضعیت غرب کشور برای شرکت در فعالیت های جهادی به شهر سرپل ذهاب اعزام می شوند.
مسئول فرهنگی مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر تأکید کرد: شرکت طلاب در اردوهای راهیان نور علاوه بر تقویت روحیه انقلابی منجربه بصیرت افزایی و ارتقاء روحیه دشمن ستیزی و سازش ناپذیری ایشان می شود و اردوی جهادی نیز بر حس نوعدوستی و اخلاص طلاب مؤثر است.
وی در پایان این گفت و گو با بیان این که در سال های گذشته تأثیر حضور طلاب در اردوی راهیان نور را بر شخصیت، سبک زندگی، درس خواندن و روحیه انقلابی ایشان درک کرده ایم، گفت: اردوی پیش رو از یکم فروردین 97 آغاز و تا 7 فروردین ادامه خواهد داشت که امیدواریم با عنایت خداوند و شهدا، برکات این حرکت را در زندگی طلاب و وضعیت کلی مدرسه شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *