اهدای 2 دستگاه نوار قلب به بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر توسط خیر کاشمری

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: خیر کاشمری در اقدامی خداپسندانه 2 دستگاه نوار قلب را به بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر اهدا کرد.

محمدجواد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: نگاه خیرخواهانه مردم خیر و نیکوکار کاشمری در سال‌های اخیر به حوزه سلامت نقش بسزایی در رفع بسیاری از نیازها داشته است.

وی بابیان این‌که بدون شک کمک‌های خیرین در کنار اعتبارات دولتی منجر به بهبود فضاهای بهداشتی و درمانی، تکمیل و نوسازی تجهیزات شده است یادآور شد: امیدواریم روند اقدامات خیرخواهانه مردم کاشمر در کمک به حوزه سلامت در سال آینده نیز همچون سنوات اخیر افزایش یابد تا حوزه سلامت با تجهیزات و امکانات بیشتر و مطلوب‌تری به مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی خدمات ارائه دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با تقدیر از توجه خیر نیک‌اندیش حاج محمدتقی سیفی در راستای کمک به خرید تجهیزات پزشکی ابراز داشت: این خیر کاشمری به یادبود همسرش حاجیه‌خانم بتول قلی بیگی دو دستگاه نوار قلب را به ارزش شصت میلیون ریال خریداری و به بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر اهدا کرده است.

یزدانی با اشاره به اولویت‌بندی نیازها و تجهیزات موردنیاز در حوزه سلامت از مردم مؤمن و خیر کاشمر خواست تا در صورت تمایل به مشارکت در تأمین تجهیزات موردنیاز حوزه سلامت برای مشورت و آگاهی از اولویت‌های این بخش به دفتر مجمع خیرین سلامت مستقر در شبکه بهداشت و درمان کاشمر واقع در خیابان امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *