مانور ناوگان خودرویی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر کاشمر برگزار شد

سرپرست فرمانداری کاشمر از برگزاری مانور ناوگان خودرویی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر برای نوروز 97 در این شهرستان خبر داد.

مرادعلی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: مانور آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر با مشارکت ناوگان خودرویی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد و خودروهای حاضر در این مانور به‌صورت منظم در خیابان‌های اصلی شهر تردد و توانمندی‌های خود را برای استقبال از مسافران و زائران به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه ستاد خدمات سفر و فعال کردن 14 کمیته به‌منظور ارائه خدمات شایسته به مردم و مراجعه‌کنندگان به این شهرستان ابراز داشت: خوشبختانه در این راستا اقدامات لازم انجام‌شده و تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد لیست کشیک‌های نوروزی خود را به دبیرخانه ستاد مستقر در فرمانداری اعلام کردند.

سرپرست فرمانداری کاشمر با تأکید بر این‌که کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی سالانه پذیرای بیش از 3.5 میلیون مسافر و زائر از اقصی نقاط ایران اسلامی است یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر اندیشیده شده مجموعه شهرستان آماده میزبانی و پذیرایی از زائران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز است.

احمدزاده اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، نصب المان‌های نوروزی، زیباسازی معابر، بوستان‌ها و فضاهای عمومی در نقاط شهری و روستایی، آماده‌سازی اماکن اقامتی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را ازجمله اقدامات و مصوبات ستاد خدمات سفر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا تأکید شده که از تمام ظرفیت شهرستان برای پذیرایی و اسکان مسافران استفاده شود تا مسافران با خاطرات خوبی این شهرستان را ترک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *