میزان و قیمت کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار در کاشمر تشریح شد

مدیر جهادکشاورزی کاشمر از توزیع و تعیین قیمت کالاهای اساسی و اقلام پرمصرف خانوار در این شهرستان برای تنظیم بازار شب عید خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالقاسم موسوی در گفتگو با کاشمربصیر، درباره اقدامات حول محور تنظیم بازار شب عید در آستانه سال جدید، اظهارکرد: ستاد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر جلسات متعددی را جهت هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مختلفی که وظیفه توزیع و نظارت اقلام ضروری مردم را بر عهده دارند برگزار کرده تا شهروندان در آستانه سال جدید کمترین دغدغه را برای تأمین کالاهای اساسی و پرمصرف خانوار داشته باشند.

مدیر جهادکشاورزی کاشمر ادامه داد: در این رابطه تاکنون میزان 20 تن برنج هندی از نوع 1121 و برنج تایلندی وارد شهرستان شده و در حال توزیع می‌باشد ضمن اینکه در صورت نیاز و کشش بازار، تأمین بیش از این مقدار برنج هم مقدور خواهد بود.

موسوی یادآور شد: قیمت برنج توزیعی هندی 1121 برای مصرف کننده هر کیلوگرم 56 هزار ریال و برنج تایلندی در هر کیلوگرم 39 هزار ریال است.

مدیر جهادکشاورزی کاشمر خاطرنشان کرد: تا این تاریخ حواله 17 تن مرغ منجمد نیز صادر شده و با قیمت هر کیلوگرم 63 هزار ریال در سطح شهر در حال توزیع است و توزیع آن تا زمان تقاضای بازار ادامه خواهد داشت.

موسوی در خصوص توزیع گوشت منجمد گوساله نیز اظهار کرد: تاکنون میزان چهار هزار و 100 کیلوگرم گوشت منجمد در سطح شهر به قیمت هر کیلوگرم 237 هزار ریال توزیع شده و حواله پنج هزار کیلوگرم دیگر نیز جهت توزیع صادر شده است.

وی اضافه کرد: در مورد وضعیت توزیع تخم مرغ مورد نیاز شهروندان نیز روزانه 500 کیلوگرم تخم مرغ به قیمت هر کیلوگرم 58 هزار ریال از محل طرح تنظیم بازار در حال توزیع است.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: مراکز و فروشگاه‌های طرح تنظیم بازار در سطح شهر کاشمر شامل شب بازار اتحادیه تعاون روستایی واقع در بلوار سیدمرتضی، فروشگاه تعاونی مصرف جهاد کشاورزی واقع در خیابان خرمشهر، فروشگاه پروتئینی اسدیان واقع در خیابان چهارده معصوم(ع) و فروشگاه‌های شرکت پیشرو صالح می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *