182 دانش‌آموز برتر کاشمری تقدیر و تجلیل شدند

همایش شوق رویش با هدف تقدیر و تجلیل از 182 دانش‌آموز برتر کاشمری در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، همایش شوق رویش با هدف تقدیر و تجلیل از 182 دانش‌آموز برتر کاشمری در این شهرستان برگزار شد.

دبیر این همایش و معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش کاشمر در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دانش‌آموزان و مجموعه همکاران آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف و دستیابی به رتبه‌های برتر علمی، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط علمی دانش‌آموزان در کاشمر هرسال رو به بهبود و ارتقا بوده، به‌طوری‌که 60 دانش‌آموز دارای معدل بالای 19 در سال گذشته به 100 دانش‌آموز رسیده است.

عزت‌الله طاهریان با تأکید بر اینکه همایش شوق رویش با همراهی و همکاری بخش‌های مختلف اداری، نهادهای آموزشی بخش غیردولتی و حمایت‌های مسئولان ادارات و نهادهای سطح شهرستان به‌منظور تقدیر و تجلیل از 182 دانش‌آموز برتر در این شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: در سایه همت دانش‌آموزان، تلاش و دلسوزی خانواده‌ها و مجموعه آموزش و پرورش به توفیقات خوب علمی دست‌یافته‌ایم.

وی بابیان اینکه امروز از 116 دانش‌آموز معدل برتر تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنکور سراسری امسال شاهد رشد کسب رتبه‌های زیر 2 هزار توسط دانش‌آموزان کاشمری بودیم، به‌طوری‌که 40 رتبه کمتر از 2 هزار سال گذشته به 72 نفر در امسال رسیده است.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه تقدیر از دانش‌آموزان دارای رتبه کمتر از یک هزار و دانش‌آموزانی که در رشته پزشکی قبول شدند از دیگر برنامه‌های این همایش است، متذکر شد: دانش‌آموزان کاشمری همواره در حوزه جشنواره‌ها حضوری فعال دارند، به‌طوری‌که 5 دانش‌آموز کاشمری موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی شدند.

طاهریان با اشاره به درخشش 12 دانش‌آموز کاشمری در فراخوان‌های مختلف علمی، تأکید کرد: دانش‌آموز کاشمری سال گذشته پس از موفقیت و کسب رتبه اول در مرحله استانی با درخشش در مرحله کشوری جزو 10 نفر برتر المپیاد فیزیک قرار گرفت، همچنین، با دریافت مدال به عضویت تیم المپیاد کشور درآمد و امیدوارم در سال آینده بتواند در رقابت‌های جهانی حائز رتبه شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از 182 دانش‌آموز دختر و پسر برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *