دوچرخه‌سوار پیشکسوت کاشمری مقام سوم رقابت‌های استانی را کسب کرد

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کاشمر از کسب عنوان سومی در رنکینگ مسابقات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی توسط دوچرخه‌سوار پیشکسوت کاشمری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، علی منظم اسماعیل‌پور امروز در آئین تجلیل و اهدای لوح و مدال قهرمانی احمد شریفی دوچرخه‌سوار پیشکسوت کاشمری که با حضور اعضای هیأت دوچرخه‌سواری و تعدادی از فعالان این رشته ورزشی برگزار شد اظهار داشت: در سایه تلاش‌ها و اقداماتی که در سال‌های اخیر انجام‌شده خوشبختانه ورزش دوچرخه‌سواری حرکت خوبی آغاز کرده است و امیدواریم با استمرار حمایت‌ها شاهد فعالیت‌های بیشتری در این رشته ورزشی و تبیین فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهرستان باشیم.

وی با اشاره به فعال شدن کمیته‌های مختلف در هیأت دوچرخه‌سواری کاشمر و تدوین برنامه ورزشی برای سال جاری یادآور شد: باید تلاش کنیم با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ورزش دوچرخه‌سواری را به‌صورت آکادمیک و کلاسیک پی گیری کنیم بنابراین در این حوزه آمادگی داریم با استفاده از مربیان و اساتید مطرح این رشته ورزشی کلاس‌های آموزشی برای مربیان، داوران و دوچرخه‌سواران برگزار کنیم.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کاشمر بابیان این‌که میزبانی مرحله دوم تور دوچرخه‌سواری خراسان تجربه موفقی برای شهرستان بود افزود: با توجه به پتانسیل خوبی که در مسیر جاده کاشمر به کوهسرخ وجود داد می‌توانیم میزبان مسابقات کوهستانی استانی و کشوری نیز باشیم.

وی با تأکید بر این‌که در ایام سال و به مناسبت‌های مختلف با همکاری و همراهی مجموعه‌های مختلف اداری کاشمر شاهد برگزاری همایش‌های مختلف دوچرخه‌سواری در سطح شهرستان هستیم ابراز داشت: قطعاً با ساماندهی این همایش‌ها و فراهم کردن زمینه برای انجام مسابقات داخلی در سطح شهرستان می‌توانیم برای ارتقا و رشد این رشته ورزشی تلاش کنیم.

منظم با اشاره به این‌که به دنبال این هستیم با همکاری نیروی انتظامی در شهرستان، پلیس دوچرخه‌سوار را فعال کنیم خاطرنشان کرد: موضوع احداث خطوط ویژه برای تردد دوچرخه در نقاط مختلف شهر در دستور کار شهرداری قرارگرفته است که امیدواریم با همکاری راهنمایی و رانندگی هر چه زودتر این مهم محقق شود تا شهروندان در شرایط ایمنی بتوانند از دوچرخه استفاده کنند.

وی بابیان این‌که در سال‌های اخیر استقبال بانوان از این رشته ورزشی در سطح شهرستان افزایش‌یافته است تأکید کرد: با توجه به این‌که بانوان باید در محیط‌های بسته و سرپوشیده ورزش کنند امیدواریم با احداث و بهره‌برداری از پارک اختصاصی بانوان در کاشمر شرایط بهتری برای حضور بانوان بر فعالیت‌های ورزشی فراهم شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کاشمر با تأکید بر این‌که با برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌های مختلف می‌توانیم توانمندی و استعدادهای بالقوه جوانان شهرستان را درزمینهٔ دوچرخه‌سواری به بالفعل تبدیل کنیم و شاهد درخشش دوچرخه‌سواران کاشمری در مسابقات استانی و کشوری باشیم بیان داشت: خوشحالیم که دوچرخه‌سوار پیشکسوت کاشمری که از پزشکان متعهد و بااخلاق این شهرستان است توانسته در رنکینگ مسابقات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در رشته استقامت جاده و رده سنی پیشکسوتان مقام سوم را به خود اختصاص دهد.

در این مراسم مدال و حکم قهرمانی به احمد شریفی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *