حمایت از تولیدات داخلی یک نوع مبارزه علیه دشمن است

امام‌جمعه کاشمر با تأکید بر این‌که حمایت از تولیدات داخلی یک نوع مبارزه علیه دشمن به محسوب می‌شود، گفت: قطعاً ملت ایران با نخریدن کالای خارجی دشمنان را به‌زانو درخواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه کاشمر در مصلای این شهر با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: فرمایشات معظم له همواره برای نظام، انقلاب و ملت ایران یک نقشه راه و چراغ روشنی برای رسیدن به قله‌های عظمت و افتخار است بنابراین با توجه به نام‌گذاری امسال ضرورت دارد با خرید از کالاها و تولیدات داخلی، دشمنان را دررسیدن به اهداف و نیات شومی که در سردارند ناکام بگذاریم.

وی ایستادگی در برابر تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمن را یک امر مهم دانست و ابراز داشت: اگر می‌خواهیم دشمن را به‌زانو دربیاوریم نباید به سمت خرید کالاها و تولیدات خارجی برویم بلکه راز مقاومت این است که با خرید کالاهای داخلی از تولیدکنندگان کشورمان حمایت کنیم.

امام‌جمعه کاشمر بابیان این‌که تحقق نام‌گذاری سال با شعار انجام نمی‌شود بلکه باید اقشار مختلف مردم به این مهم توجه داشته باشند افزود: در این راستا ضرورت دارد دولت درزمینهٔ قاچاق کالای خارجی مبارزه جدی داشته باشد و با اعمال محدودیت از ورود کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل به دست تولیدکنندگان داخلی تولید می‌شود جلوگیری کند.

وی با اشاره به این‌که ورود کالای خارجی به کشور مانع پیشرفت و موفقیت تولیدکنندگان داخلی است خاطرنشان کرد: در مبارزه با کالای قاچاق نیازمند عزم ملی و جدی هستیم.

طباطبایی با تأکید بر این‌که باید همواره به توانمندی‌های داخلی باور و اعتقاد داشته باشیم بیان داشت: پیشرفت و موفقیت هر جامعه درگرو باور و اعتقاد آن است به همین جهت ضرورت دارد زمینه برای فعالیت افراد توانمند و مستعد در بخش‌های مختلف فراهم شود تا از این طریق بتوانند کالاها و محصولات باکیفیتی تولید کنند و با تولیدات خارجی رقابت کنند.

وی بابیان این‌که مردم با نخرید کالای خارجی درواقع یک نوع مبارزه علیه دشمن آغاز می‌کنند و با استمرار آن خواهند توانست دشمن را به‌زانو درآورند گفت: ملت ایران در حقیقت یک ملت بزرگ و باعظمت است و نباید از استعدادها و توانمندی‌هایی که در بخش‌های مختلف داریم غفلت کنیم.

امام‌جمعه کاشمر در ادامه به فشارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای که مرقوم داشتند به‌خوبی توطئه دشمن را تعبیر کردند و حرکت به سمت مذاکره را با رژیم فریبکار، دروغ‌گو و غاصب را یک خطای نابخشودنی و تنها راه علاج و رمز پیروزی را مقاومت در برابر تجاوزات و دسیسه‌های آنان دانستند.

طباطبایی با اشاره به نقش و جایگاه فلسطین تأکید کرد: فلسطین قلب اسلام است و اگر فلسطین و جبهه مقاومت در این سرزمین شکست بخورد در حقیقت جهان اسلام و مسلمانان شکست خوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *