درخشش 32 دانش‌آموز دختر و پسر کاشمری در مسابقات قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر از درخشش 32 دانش‌آموز دختر و پسر کاشمری در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خراسان رضوی خبر داد.

علی طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خراسان رضوی با حضور منتخبین شهرستان‌های استان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، اذان، مداحی، تفسیر نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و انشای نماز برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام 30 نفر از دانش‌آموزان دختر منتخب مرحله شهرستانی به این دوره از مسابقات ابراز داشت: در این دوره از مسابقات الهام صادقی در رشته حفظ عمومی از مدرسه شاهد هاجر ممتاز شد و الهه شاکری در رشته حفظ از دبیرستان فرزانگان دوره دوم و زهرا سادات حسینی در رشته حفظ ویژه از مدرسه شاهد هاجر موفق به کسب رتبه عالی شدند.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر با اشاره به کسب رتبه عالی توسط زهره محبی در رشته قرائت از شاهد مطهره و فاطمه سادات جعفری نژاد در رشته مفاهیم از شاهد هاجر یادآور شد: مهدیه توسلی در رشته مفاهیم از شاهد هاجر، فاطمه سادات معقول در رشته نهج‌البلاغه از فرزانگان دوره اول و سارا سعیدی در رشته نهج‌البلاغه از فرزانگان دوره اول موفق به کسب رتبه عالی شدند.

وی بابیان این‌که این دوره از مسابقات در قسمت دانش‌آموزان پسر در سطوح متوسطه اول و دوم به میزبانی مشهد و در اردوگاه مدافعان حرم برگزار شد افزود: 50 دانش‌آموز پسر اعزامی به سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی خوش درخشیدند و درمجموع موفق به کسب 24 عنوان در رشته‌های مختلف شدند.

طاهریان با اشاره به این‌که عرفان خزاعی دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در رشته ترتیل موفق به کسب رتبه ممتاز شد خاطر نشان کرد: مهدی مهدوی دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در رشته قرائت موفق به کسب رتبه عالی شد و محمدمهدی عزیزی دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در رشته حفظ عمومی و حسین مؤذن دانش‌آموز مقطع متوسطه اول در رشته حفظ 10 جزء حائز رتبه ممتاز شدند.

وی بابیان این‌که علی طاهریان دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در رشته حفظ ترتیبی و محمد احمدی دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در رشته حفظ 10 جزء رتبه عالی را به خود اختصاص دادند تأکید کرد: محمدحسین عسکری در رشته حفظ 5 جزء حائز رتبه ممتاز و عرفان دلخوش نیز در رشته حفظ کل قرآن رتبه عالی را کسب کرد.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر با اشاره به کسب رتبه عالی توسط افشین محمدزاده در رشته حفظ ترتیبی ادامه داد: ابوالفضل ناظمی در رشته اذان موفق به کسب رتبه ممتاز و مسعود شفیعی و سید محمدحسین هاشمی نیز رتبه عالی رشته اذان را به خود اختصاص دادند.

وی بابیان این‌که مهرداد عابدی دانش آموز مقطع متوسطه اول در رشته نهج‌البلاغه رتبه عالی کسب کرد گفت: در رشته صحیفه سجادیه نیز سجاد ذاکر در مقطع متوسطه دوم و نیما فتحی در مقطع متوسطه اول حائز رتبه ممتاز و هادی تقوی در مقطع متوسطه اول رتبه عالی را کسب کرد.

طاهریان با اشاره به این‌که در رشته مفاهیم نیز امیررضا رئوفی در مقطع متوسطه اول و محمد شیردل در مقطع متوسطه دوم موفق به کسب رتبه عالی شدند اظهار داشت: در رشته مفاهیم نماز محمد سهیلی رتبه ممتاز را از آن خود کرد و ابوالفضل نژادمحمد در مقطع متوسطه اول و امیرمحمد فلفلی در مقطع متوسطه دوم حائز رتبه عالی شدند.

وی ادامه داد: در رشته مداحی سجاد نخعی و علیرضا میرزایی موفق به کسب رتبه عالی و علی خلیلی نیز رتبه ممتاز رشته احکام را کسب کرد.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر ضمن قدردانی از حضور پرافتخار دانش‌آموزان کاشمری در این دوره از مسابقات، کسب این موفقیت‌ها را به جامعه دانش‌آموزی، فرهنگیان و مردم مؤمن کاشمر تبریک گفت و یادآور شد: امیدواریم در مرحله کشوری این مسابقات نیز شاهد درخشش دانش‌آموزان کاشمری نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *