مسئولان کاشمری با حضور در مدارس از زحمات معلمان تقدیر کردند

هم‌زمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، مسئولان ادارات و نهادهای کاشمر با حضور در مدارس این شهرستان از زحمات و تلاش‌های معلمان تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، ظهر امروز هم‌زمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در یک برنامه منسجم امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای کاشمر در قالب گروه‌های جداگانه‌ای با حضور در مدارس این شهرستان ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به این قشر زحمتکش از تلاش‌ها و فعالیت‌های آنان در طول سال تقدیر کردند.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر در جمع معلمان مدرسه ابتدایی همت ضمن تبریک هفته معلم به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت گفت: امیدوارم، حضور مسئولان به‌بهانه تبریک هفته معلم، مایه دلگرمی و نقطه قوتی برای استمرار فعالیت خادمان عرصه فرهنگ تعلیم و تربیت باشد.

علی طاهریان با اشاره به جایگاه والای مقام در جامعه، افزود: همه ما روزی در این کلاس‌ها بودیم و از محضر معلمانی که داشتیم، در کنار خواندن و نوشتن بسیاری موارد دیگر نیز آموخته‌ایم و همواره خود را مدیون آنان می‌دانیم.

وی تأکید کرد: قدردانی از مقام شامخ معلم و علم وظیفه آحاد جامعه است، چراکه این قشر زحمتکش نقش مهم و اثرگذاری در تعالی و پیشرفت جامعه ایفا می‌کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر بابیان اینکه سال گذشته با کمبود 100 نیرو مواجه بودیم، اما با ساماندهی نیروهای موجود این کمبود را جبران کردیم، گفت: امسال نیز 220 نفر از همکاران در مقاطع مختلف تحصیلی بازنشسته می‌شوند، با سالی پر چالش روبه‌رو خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *