مسابقه دوچرخه‌سواری استقامت در کاشمر برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته هلال‌احمر یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری استقامت در کاشمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، در این رقابت ورزشی 50 دوچرخه‌سوار از شهرستان‌های کاشمر، مشهد و بردسکن مسیر 35 کیلومتری جاده کوهستانی کاشمر به کوهسرخ را در دو بخش دوچرخه کورس و کوهستان رکاب زدند.

این برنامه ورزشی به همت هیئت دوچرخه‌سواری کاشمر و با همراهی و همکاری نیروی انتظامی، هلال‌احمر، پلیس‌راه، راهنمایی و رانندگی کاشمر و شهرداری ریوش برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در مدت‌زمان 40 تا 60 دقیقه خود را به خط پایان رساندند و در پایان نیز سجاد کوکبی، آرمان ضیایی و احمد طالبیان از مشهد و مسعود دلیلی از کاشمر در دوچرخه کورس و سیدمجتبی میری، حمید نخعی، محمد دانشمندی و اسماعیل اسدی از کاشمر در دوچرخه کوهستان زودتر از رقیبان به خط پایان رسیدند و عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشمر در پایان این رقابت ورزشی که با حضور شهردار ریوش و رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از همراهی نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، پلیس‌راه کاشمر و شهرداری ریوش گفت: خوشبختانه با اجرای برنامه‌ها و همایش‌های دوچرخه‌سواری در مناسبت‌های مختلف، فرهنگ استفاده از دوچرخه در این شهرستان افزایش‌یافته است.

علی منظم اسماعیل‌پور بابیان اینکه تلاشمان بر این است فرهنگ استفاده از دوچرخه در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم در این راستا نیز با شناسایی افراد توانمند و برگزاری دوره‌های آموزشی بتوانیم ضمن حضور و درخشش دوچرخه‌سواران حرفه‌ای کاشمر را در رقابت‌های استانی و کشوری فراهم کنیم.

وی با تأکید بر این‌که جاده کوهستانی کاشمر به کوهسرخ موقعیت مناسبی برای میزبانی مسابقات استقامت در دو بخش استانی و ملی است خاطرنشان کرد: با پی گیری‌های انجام‌شده و بازدید مسئولان هیأت استان مسیر این جاده برای برگزاری مسابقات مورد موافقت قرارگرفته است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشمر با اشاره به استقبال دوچرخه‌سواران از این دوره از مسابقات یادآور شد: ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و نیز کشف استعداد و پرورش آن ازجمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بود.

در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *