هنوز نتوانسته‌ایم فضای مناسبی برای بانوان هنرمند فراهم کنیم

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت و استعداد هنرمندان کاشمری در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری مایه مباهات و افتخار است، گفت: هنوز نتوانسته‌ایم فضای مناسبی برای بانوان هنرمند فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، بهروز بنیادی شامگاه جمعه در همایش تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر کاشمر در مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان کاشمر اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر فضای نشاط و شادابی در شهرستان حکم‌فرما شده، چراکه موضوع فرهنگ و هنر با تمام سلول‌های وجودی ما ایرانی‌ها عجین شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر با استفاده از ظرفیت و توانی که داشتند از توانمندی و پتانسیل حوزه فرهنگ و هنر به‌خوبی استفاده کردند، ادامه داد: با توجه به توانمندی‌ها و استعدادهایی که وجود دارد، باید بیش از گذشته، ما و مسئولان فضای بیشتری برای فعالیت هنرمندان فراهم کنیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هنوز نتوانسته‌ایم فضای مناسبی برای بانوان هنرمند فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: امید است، با مدیریتی که در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، فضای اختصاصی مناسبی برای بانوان نیز فراهم شود تا نیازهای اساسی این قشر نیز به‌نوعی برنامه‌ریزی شود.

بنیادی با اشاره به اینکه ظرفیت و استعداد هنرمندان کاشمری در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری مایه مباهات و افتخار است، خطاب به هنرمندان اظهار داشت: در کاشمر استعدادهای زیادی وجود دارد و در این مسیر باید بیش از گذشته به خودتان اعتماد کنید و اعتمادبه‌نفس داشته باشید.

وی با تأکید بر اینکه باوجود همه مسائل و مشکلات مالی که در کشور وجود دارد و از نزدیک در جریان همه این کم و کاستی‌ها و کمبودها قرار دارم، ادامه داد: امیدوارم، هنرمندان این خطه همواره نام کاشمر را پرآوازه نگه‌دارند و موجبات شادمانی مردم را نیز فراهم کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر شرایط این‌گونه فراهم شود، قطعاً هیچ‌یک از مسئولان برای واگذار کردن امور به هنرمندان هیچ دغدغه و نگرانی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *